Gå til innhold

Musikk spørsmål til dere skrotinger.

en mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sublime er chill, og en stor sinna Joint  :D  

Ikke at jeg røyker da ...  :lol:

Ehm..?

Det sublime jeg har hørt høres ut som en punk/ska versjon av reggea.

Kjekt det ;) eller så har vi Me first and the Gimme Gimmes, eller Green Day , Rammstein, Oomph. Theathre of tradegy og masse annet...

Lenke til kommentar
Gigi D'augostinio! Genial musikk, ved passe volum, tar mye av musikken av, mer moderat volum er det "hjernedød" musikk.  

Kom på en til...DJ Flipside med Strathosphere. Dere som var på tg i fjor kjenner den igjen. Litt kjip da..er 15 min, og det tar 7 min før den tar av.

Eller er det du som er hjernedød. Altså, det var chill-out, og du hører ikke på chillout ved 100dB altså. Har man vondt i huet er det ikke høy musikk som er tingen, og dagen-derpå føler man seg ofte hjernedød, og da harmonerer musikken fint... :woot:

Føler meg kallet til å slipe sablene her.. Dette er temmelig langt unna det tråden ønsker å komme frem til. Jeg gjør som Heraldo og arresterer en av mange som spiller på feil bane.

Altså, en mann, følg noen av de tidligere anbefalingene i tråden her. Ikke hør på de som anbefaler diverse prog-metal, dance (Gigi), nu-metal o.l. Du er jo ute etter god chillout musikk, ja?

Min humble mening: Let opp min forrige post i denne tråden. Det er mange andre her som vet hva du er ute etter, jeg nevner i fleng Anders Leipsland, Heraldo, LarsC, psultan, Zardoz og kanskje også Jimmy Pop og Darth_Maul.

Hallo...Musikken jeg kommenterte er chill-out. For meg i alle fall. Det er rolig musikk, som får deg til å føle deg avslappet, og ikke virker slitsom.

BTW: Mye av tenacius D er også fin rolig musikk, kan nevne bl.a. tribute, wonderboy m.m.

Sangen som er uthevet er def chill-out, han som starta denne tråden ville jo ha noe ala trance, og der scorer stratosphere HØYT.

Lenke til kommentar

Hallo...Musikken jeg kommenterte er chill-out. For meg i alle fall. Det er rolig musikk, som får deg til å føle deg avslappet, og ikke virker slitsom.

BTW: Mye av tenacius D er også fin rolig musikk, kan nevne bl.a. tribute, wonderboy m.m.

Det er vel og bra, men det er da ikke chill-out (en spesifikk sjanger). Trodde det var blitt gjort nokså klart en del ganger.

Sangen som er uthevet er def chill-out, han som starta denne tråden ville jo ha noe ala trance, og der scorer stratosphere HØYT.

Eh. Nei.

Og ikke svar dere som hører på techno/trance

Lenke til kommentar

Det er vel og bra, men det er da ikke chill-out (en spesifikk sjanger). Trodde det var blitt gjort nokså klart en del ganger.

Eh. Nei.

Og ikke svar dere som hører på techno/trance

Å f**n! My bad. Leste nok litt fort, var så brennsikker på at det var det han mente.

Uansett, skal ikke kommer med flere forslag enn Tenacious D, og trekker tilbke tiltalen mot deg Kowalski.

BTW: Alt jeg har sagt om min oppfatning av "chill-out" er fortsatt rett.

Lenke til kommentar

Ehm..?

Det sublime jeg har hørt høres ut som en punk/ska versjon av reggea.

Kjekt det ;) eller så har vi Me first and the Gimme Gimmes, eller Green Day , Rammstein, Oomph. Theathre of tradegy og masse annet...

Hva er det du nevner her? Chill-out? Hmm... Eller prøvde du å fortsette på punk/ska versjoner av reggea?

Virker som om det bare var litt vill nevning av bandnavn der...

Lenke til kommentar

In flames- SOAD- Slipknot- Marylin Manson- Ebony tears- Iron Maiden- Dimmu Borgir- Rammstein-CKYDream Evil- Rhapsody- Blind Guardian- Disturbed- nirvana- metallica- Hammerfall- PanterA- AC/DC- 3doors down- Creed- Black Sabbath- Full Strike- Limp Bizkit- Guns`n Roses- Black Ingvars...

:woot:

Lenke til kommentar

SoW, din fjomp..

Er det mange som leser trådene de poster i?

Eller slenger man bare inn en post med noe jall?

Skjønner ikke denne nu-metal-gjengens store behov for å

prakke musikksmaken deres over på andre.

Denne tråden er jo laangt utenfor sporet, og vi som har forsøkt å pense den inn på riktig spor blir møtt av en skokk musikalsk utfordrede individer som bare nevner band i fleng uten noen relevans for tråden.

Til de av dere som føler dere truffet (eller burde gjøre det):

La deres neste post være litt gjennomtenkt, la den bidra med noe, la den gi andre et inntrykk av at dere har noe fornuftig å komme med.

[/grinebiter]

[/petimeter]

Lenke til kommentar

:shrug:

Nå har denne tråden kommet så langt ut av sporet at jeg nevner de gruppene/artistene jeg mener BØR nevnes:

[*]Ralph Myerz and the Jack Herren Band

[*]Röyksopp

[*]Sigur Rós

Jeg er dessverre ikke helt inne på dette området, men det der liker ihverfall jeg å høre på.

Vet ikke om Enya kommer inn under samme field, men da hadde jeg hvertfall listet henne opp der også.

Lenke til kommentar
Er det mange som leser trådene de poster i?

Eller slenger man bare inn en post med noe jall?

(...)

Denne tråden er jo laangt utenfor sporet, og vi som har forsøkt å pense den inn på riktig spor blir møtt av en skokk musikalsk utfordrede individer som bare nevner band i fleng uten noen relevans for tråden.

Til de av dere som føler dere truffet (eller burde gjøre det):

La deres neste post være litt gjennomtenkt, la den bidra med noe, la den gi andre et inntrykk av at dere har noe fornuftig å komme med.

Musikken du ska høre på som er BRA da blir d

Michael jakson :yes:  :yes:  :yes:  

stevie wonder

billy joel :woot:

The wall

Ord blir jo egentlig overflødige..

Man prøver å rettlede de som er kommet bort, men de skjønner intet.

Når Navyshark og DevilBoy driver aktiv dødshjelp på denne tråden selv etter at jeg bitcher og whiner MOT dette, da er det håpløst.

Da regner jeg med at neste slaktepost er fra deg, Jimmy Pop :)

Lenke til kommentar
Ord blir jo egentlig overflødige..  

Man prøver å rettlede de som er kommet bort, men de skjønner intet.

Når Navyshark og DevilBoy driver aktiv dødshjelp på denne tråden selv etter at jeg bitcher og whiner MOT dette, da er det håpløst.  

Da regner jeg med at neste slaktepost er fra deg, Jimmy Pop  :)

Min tur nå, ja.. :D

hver sin smak

Hver sin smak? Hva mener du med det? Her spør en_mann om vi kan gi noen god tips om Chill-Out musikk. Chill-Out! Ja, greit. Jeg går med på at Chill-Out er vanskelig å definere, og at ikke alle tenker på Chill-Out som det samme, men det er da ingen som tenker på Chill-Out når de hører band som System of a Down, Cradle of Filth, Rammstein, Me the first and the gimme gimmes, Green Day, Michael Jackson, Theathre of Tragedy eller The Wall(?) !!!

Si at du forstår dette. Vær så snill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...