mandela Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Personlig synes jeg båssetting er noe drit, men det sier seg selv at snakker man f.eks om black metal kommer man ikke trekkende med Limp Bizkit eller noe annen drit. båssetting er en del av menneskets væremåte (i allefall i vår tid), tenk deg mat er en overkategori, så har man ingen videre kategorisering. det begrenser spesifisering i kommunikasjon mellom mennesker Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Disser du limp? Eh. Ja. De suger gledespinne. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Disser du limp? Eh. Ja. De suger gledespinne. Ja, Limp Bizkit er dødsræv! De har ikke stil! Jeg hater Limp Bizkit. Sammen med Creed, Nickleback og Linkin Park. Alle som sier de liker noen av disse gidder ikke jeg diskutere med. De er ikke verdt min dyrebare tid. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Disser du limp? Eh. Ja. De suger gledespinne. Ja, Limp Bizkit er dødsræv! De har ikke stil! Jeg hater Limp Bizkit. Sammen med Creed, Nickleback og Linkin Park. Alle som sier de liker noen av disse gidder ikke jeg diskutere med. De er ikke verdt min dyrebare tid. Så du liker ikke nu-metal nei. Ikke jeg heller :wink: kan ikke fordra det, bra der finnes noen som mener det samme som meg. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Elektronisk musikk, bra til å slappe av f.eks dagen-derpå: Gigi D'augostinio! Genial musikk, ved passe volum, tar mye av musikken av, mer moderat volum er det "hjernedød" musikk. Kom på en til...DJ Flipside med Strathosphere. Dere som var på tg i fjor kjenner den igjen. Litt kjip da..er 15 min, og det tar 7 min før den tar av. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Så du liker ikke nu-metal nei.Ikke jeg heller :wink: kan ikke fordra det, bra der finnes noen som mener det samme som meg. Nei, liker ikke det. Det er den nye pop-bølgen. Liker ikke SoaD heller. Synes de på en måte faller inn under samme stil, på en måte. Elektronisk musikk, bra til å slappe av f.eks dagen-derpå:Gigi D'augostinio! Genial musikk, ved passe volum, tar mye av musikken av, mer moderat volum er det "hjernedød" musikk. Kom på en til...DJ Flipside med Strathosphere. Dere som var på tg i fjor kjenner den igjen. Litt kjip da..er 15 min, og det tar 7 min før den tar av. Hehe.. La oss se på hva som gjør en sang "hjernedød".. Les uthevet... Lavt volum = dårlig musikk. OgnOmm: Jeg liker deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nei, liker ikke det. Det er den nye pop-bølgen. Liker ikke SoaD heller. Synes de på en måte faller inn under samme stil, på en måte. Smaken er som baken. Men SOAD lager da forskjellig musikk i forhold til LP og LB som er klassiske pop/nu-metal. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Elektronisk musikk, bra til å slappe av f.eks dagen-derpå:Gigi D'augostinio! Genial musikk, ved passe volum, tar mye av musikken av, mer moderat volum er det "hjernedød" musikk. Kom på en til...DJ Flipside med Strathosphere. Dere som var på tg i fjor kjenner den igjen. Litt kjip da..er 15 min, og det tar 7 min før den tar av. Hehe.. La oss se på hva som gjør en sang "hjernedød".. Les uthevet... Lavt volum = dårlig musikk. OgnOmm: Jeg liker deg. Eller er det du som er hjernedød. Altså, det var chill-out, og du hører ikke på chillout ved 100dB altså. Har man vondt i huet er det ikke høy musikk som er tingen, og dagen-derpå føler man seg ofte hjernedød, og da harmonerer musikken fint... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Smaken er som baken. Men SOAD lager da forskjellig musikk i forhold til LP og LB som er klassiske pop/nu-metal. Det er sant, og jeg skal ikke kritisere de som liker SoaD på samme måte som jeg kritiserer de som liker Linkin Park og Nickleback. Det vil si, jeg skal ikke kritisere de som liker SoaD. De har funnet sin egen stil, og klart å gjøre det bra, og det står det respekt av. Men jeg liker de ikke, og det gjelder vel kun smak. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg hater Limp Bizkit. Sammen med Creed, Nickleback og Linkin Park. *high five* Men SOAD lager da forskjellig musikk i forhold til LP og LB som er klassiske pop/nu-metal. AOL. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Disser du limp? Eh. Ja. De suger gledespinne. Ja, Limp Bizkit er dødsræv! De har ikke stil! Jeg hater Limp Bizkit. Sammen med Creed, Nickleback og Linkin Park. Alle som sier de liker noen av disse gidder ikke jeg diskutere med. De er ikke verdt min dyrebare tid. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Gigi D'augostinio! Genial musikk, ved passe volum, tar mye av musikken av, mer moderat volum er det "hjernedød" musikk. Kom på en til...DJ Flipside med Strathosphere. Dere som var på tg i fjor kjenner den igjen. Litt kjip da..er 15 min, og det tar 7 min før den tar av. Eller er det du som er hjernedød. Altså, det var chill-out, og du hører ikke på chillout ved 100dB altså. Har man vondt i huet er det ikke høy musikk som er tingen, og dagen-derpå føler man seg ofte hjernedød, og da harmonerer musikken fint... Føler meg kallet til å slipe sablene her.. Dette er temmelig langt unna det tråden ønsker å komme frem til. Jeg gjør som Heraldo og arresterer en av mange som spiller på feil bane. Altså, en mann, følg noen av de tidligere anbefalingene i tråden her. Ikke hør på de som anbefaler diverse prog-metal, dance (Gigi), nu-metal o.l. Du er jo ute etter god chillout musikk, ja? Min humble mening: Let opp min forrige post i denne tråden. Det er mange andre her som vet hva du er ute etter, jeg nevner i fleng Anders Leipsland, Heraldo, LarsC, psultan, Zardoz og kanskje også Jimmy Pop og Darth_Maul. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ehi Kowalski, siden du jobber på platekompaniet (?) VA - Futuro Flamenco Vol.1+2 (sinnsykt bra grensesprengende spansk musikk, må høres, spesielt vol.2) og nye til EEK-A-MOUSE, er det mulig å bestille det hos dere tro? (finnes selvfølgelig ikke på nettversjonen deres + ikke på grønland /byporten) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Alt av St. Germain er digg chillout. Spesielt "Pont Des Arts" på albumet "Tourist". Ellers kan jeg anbefale D-Ess - Ibiza Wave og mye av det på Cafè Del Mar platene. Off Topic: Limp Bizkit kan ikke betraktes som nu metal engang utifra det jeg hører på det nyeste de har kommet med. Limp Bizkit er pop (med unntak av det første albumet som faktisk ikke er så altfor værst). Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ehi Kowalski, siden du jobber på platekompaniet (?) VA - Futuro Flamenco Vol.1+2 (...) og nye til EEK-A-MOUSE, er det mulig å bestille det hos dere tro? (...) Grønland har jo en ganske oppegående gjeng innen ragga såvidt jeg husker, spør om de kan fiske opp import-katalogen (vi har nylig byttet leverandør) og lete opp det du skal ha. Mulig jeg tar feil, men jeg mener å ha sett en Futuro Flamenco i høst (ikke hos oss). Dette skal jeg jammen meg ta meg bryet med å sjekke selv.. Off-topic: Er ikke Eek-A i byen nå om da'n? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jepp, eek 16.04 på john Dee, gleder meg ding ding ding dong skal spørre om de kan sjekke i importkatalogen (det er det jeg skal?) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Men Tenacious D er konge. Jevligt morsom rock Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Men Tenacious D er konge. Jevligt morsom rock Men så var det vel helst chill-out vi var ute etter... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Men Tenacious D er konge. Jevligt morsom rock Men så var det vel helst chill-out vi var ute etter... Sublime er chill, og en stor sinna Joint Ikke at jeg røyker da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå