en mann Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 (Søppel --> Skrot --> Skrotinger. Ingeting fiendtlig). Oki kjære venner. Jeg må ha råd. Hva er den beste chillout musikken? Jeg må ha noe chillout! Og ikke svar dere som hører på techno/trance - Det er ikke chillout, det er fjortiss musikk! Få høre da! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vel, jeg er ikke helt inne i denne stilen, men jeg må si at av det lille jeg har hørt så synes jeg at Röyksopp og Ralph Myerz and the Jack Herren Band scorer überhøyt, asså... Jeg har rett og slett lite peiling på sånt. Håper dette svarte til dine forhåpninger av svar, din ost. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sanger med høy chill out faktor 8) Tool Tenacious D DreamTheatre Inkubus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Litt rolig RnB er digg til å chille out Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ian O'Brien - Midday Sun King Britt + Ursula Rucker - Circe Fenomenon - From Inside 45 Dip - Lizzie's Balloon (Album version) Aim feat Kate Rogers - Cold Water Music (Original LP Mix) Slowdown - Flywheel Neil Cowley Experience - Moomba Llorca - The End Marschmellows - Soulpower (Jazzanova rework) Afro Elements - It remains to be seen Joel Mull - Close to you Flutemaker - Seafoam Surrender - Petalpusher Rise Above - Nightsource Hypnodelic - Francois K Party Stomp - Fresh Juice One Note Samba - Frankie Feliciano presents Boogalou Flut-ie Pebbles - Jon Cutler Use Me - Tribadelics You Are The Future - Children of Planet Earth Hypnose - Carinhoso Project The Piper Cherokee (Swag Mix) - The Bobby Hughes Experience Bring U Up - Romanthony Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg er ikke fan av chillout eller trance, men Röyksopp-platen er fin dagen derpå, til å lakse i sofaen til. Café Del Mar-samlerene er noe du kan høre litt på, der er mye forskjellig, men stort sett bare chillout. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Tusen takk! Bra det er noen med smak i behold. Du som likte Tool, og Incubus: Det kommer under kategorien "Rock". Men Anders Leipsland, jeg downloader noen av sangene du la ut, og hører på dem. -Takk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Rammstein - Sonne Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Rammstein - Sonne Do Hast! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hier kommt die Sonne Die Sonne scheint mir aus den Händen kann verbrennen, kann euch blenden wenn sie aus den Fäusten bricht legt sich heiss auf das Gesicht sie wird heut Nacht nicht untergehen und die Welt zählt laut bis zehn Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 KINGS OF CONVENIENCE! (mer chillete musikk skal du lete lenge etter ) Digg-.- Lenke til kommentar
en mann Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Dere må gå på noe, dere som tar Rammstein2k3k som chillout. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 to plater som ikke er nevnt såvidt jeg kan se: Gotan Project (fra Argentina, bosatt i Paris), tango-chillout, utrolig bra: http://www.platekompaniet.no/produkt.asp?i...d=YAB013CD&gid= KRUDER & DORFMEISTER - The K&D Sessions, fantastisk bra chillout (ofte referert som en klassiker i sjangeren) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Haha, hørte den der rahmstein-do hast sangen for første gang idag. Og ikke f. om det er chill music. Prøv guru, rapjazz preget, smoooth! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dere må gå på noe, dere som tar Rammstein2k3k som chillout. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Seigmen - hjernen er alene. Beste dagen-derpå-låt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Chillout (for meg): HIM Live Modest Mouse Tonic Jaga Jazzist Madrugada Faithless Muse Nelly Furtado Norah Jones Rancid (faktisk ganske chill noen av låtene) Pixies Rudolf Nilsen - På Stengrunn (melodi Lillebjørn +++) Seigmen Sigur Ròs Staind The 69 eyes Jeg vet at det er noe electronica greier som heter chillout, men det driter jeg i Røyksopp er forsåvidt OK, ikke min stil, men lyttbart. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Seigmen - hjernen er alene. Beste dagen-derpå-låt. Kjennes ikke så jævlig alene ut da Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Bent - Always Enigma - Celtic Dream Telepopmuzik - Breathe Chicane har jo og en del bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå