Cerunnir Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Leste akkurat en artikkel om Windows 7. Virker som det kommer mange forbedringer i forhold til Vista. Men det er en ting jeg ikke har hørt noe om enda som jeg håper kommer for hver version av windows som gis ut.. Mulighet til å installere AKKURAT de programmene du vil ha. Dvs at du kan velge bort mediaplayer, explorer osv. Hadde vært fantastisk om man under installasjon kunne velge å installere Windows 7 core, og så legge til de programmene man vil ha rundt coren etterpå. Jeg vet linux funker sånn som dette, men som gamer er ikke akkurat linux et bra valg. Cerr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bruk vlite neste gang du installer vista/xp/server2008 Lenke til kommentar
Cerunnir Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Bruk vlite neste gang du installer vista/xp/server2008 Sant nok, har hørt om det programmet ja. Men hadde vært kult om det faktisk var mulig i standard installasjon. Hadde gjort ting enklere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Microsoft tror folk vil ha det enkelt med ikke altfor mange muligheter til å ødelegge systemet. Muligens det er like greit, men brukte selv vlite. Da jeg anser meg som en som vet hva enn gjør, kan garantere at standard installasjon passer for min mor. Tror hun hadde begynt å lure hvis det ikke gikk ann å høre på musikk eller gå rett på nett ved nyinstallasjon. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Windows 7 blir litt mer fri i forhold til Vista. Husker ikke helt hvilke programmer det gjaldt. Mail og Messenger tror jeg var noen. Disse kan lastest ned istedet. Samtidig skal i følge ubekreftet info Windows 7 tilby profilbasert installasjon (f.eks. standard, full osv). Hva som kan fjernes er ikke kjent. Når det gjelder å strippe alt vekk i fra Windows kan jeg spørre deg. Hvordan skal du få tak i andre programmer når du ikke har en nettleser, ftp-klient, osv.? Å skille kjernen så mye vil nok aldri skje i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå