Gå til innhold

BK: En Kiter i sola på Solastranden

jarwa

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt og fryser i byen. Så fant jeg dette bildet fra sensommeren i år og det fikk humøret litt opp. Bildet er som sagt tatt på Solastranden.

Var fin sol og kraftig vind, ypperlig for Kiting. Bildet er ikke teknisk perfekt,men jeg liker det.

post-123257-1225233713_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg vet ikke om dette hjalp så mye på det å være frossen, siden blåfargen nesten får en til å kjenne en litt kald og sur vind her. Men om en glemmer det aspektet litt så var det jo et fint sommerbilde. Hadde du fått dratt kite'n litt ned fra overkanten av bildet så hadde det hjulpet mye for komposisjonen føler jeg. Men bevares, dette viser en flott utfoldelse i den frie natur.

Lenke til kommentar

Du har så rett,blåfargen får det til å se litt kaldt ut. var vel heller det at når jeg var der så var det mye varmere enn det er nå, og kan derfor huske tilbake på når det ikke var så kaldt. jeg skulle egentlig ønske at jeg hadde fått med meg "tauet" fra mannen opp til selve kiten, men den var nok for lys og tynn.

Edit: eller når man ser godt etter så ser man "tauet", skulle gjerne fått det enda klarere.

Endret av jarwa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...