antilope118 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hei, jeg trenger 2 helt vanlige atx kabinetter, helst noen gamle grå kjipe kontorkabinetter.. de må være 100% like.. er det noen som vet hvor jeg kan få dette billig/gratis? vet at mange firmar kaster slikt hele tiden, så om noen vet om noe, blir jeg veeldig taknemlig om du deler det med meg.. har et nytt casemod prosjekt på gang hvor jeg skal bygge cube kabinett. alle svar motas med stor takk;) Endret 28. oktober 2008 av antilope118 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du kan ta en tur innom diverse el-retur steder, er du heldig så finner du to som er like Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 ingen som vet? ingen som vet?? Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Du kan ta en tur innom diverse el-retur steder, er du heldig så finner du to som er like tenker du da på grønmo eller hadde du noen spesielle i tankene? og kan jeg bare ta ting derfra? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg ga deg et forslag til en billig løsning jeg, men du likten den kanskje ikke? Du kan ta en titt på disse. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ligger flere ti talls hos elkjøp osv... Men når du skal ha likke må du nok ta turen i kurvene som ligger utenfor store bedrifter i oslo... Endret 4. november 2008 av Dyver`n Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Går ann å stikke innom en søppelplass også, og gå i elektro avdelingen. OBS: spørr først, kan hende du ikke får lov til å ta med deg kabinett, siden de ikke får lov til å utlevere lagringssystem som kan inneholde privat informasjon. Dersom de er snille derimot, så kan du foreslå att du tar ut alle el-deler, eller bare harddisk og RAM også går det nok greit. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 ok takk for alle svar skal nokk få til noe;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå