ekwathne Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan kan jeg få lagt slike labels(?) over på en brent dvd? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Enten kjøper du printbare DVDer og bruker en printer som har CD tray. Ellers fins det slike DVD trykker apperater. Du printer på et klister og tykker den på disken. Bildet viser sistnevnte. Endret 28. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Har du eksempel på en printer som kan gjøre dette? Billig og grei. Endret 30. oktober 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vil anbefale og printe direkte på plata isteden for labels. Med print rett på plata slipper du prblemet med bl.a. at du ikke får satt labelen korrekt på. Bruker selv en Canon IP 4500 Pixma printer og er veldig fornøyd med denne. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Leste noen tester av denne på nettet og den virker som en god skriver. Tenker jeg går for en slik. Bruker den mye blekk? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vet ikke om den bruker mer blekk enn andre skrivere, men synes ikke den bruker mer enn andre skrivere jeg har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå