Barry White Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 er denne typen kvalitet? svart fort please! 8) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 er denne typen kvalitet? svart fort please! 8) Snakker du om Western Digital? I såfall er det, så vidt jeg vet, kvalitet. Har hatt ett titalls WD Caviar disker siden 1993, og med ett unntak har alle fungert glimrende. En av de tok kvelden for ett par måneder siden, men den var gammel og behandlet svært dårlig stakkars. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 har et tilbud til 1195 på komplett, 8 MB cache. Er det billig? hvor mye er orginal pris? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så klart er det kvalitet. WD er den beste i verden, bare litt støyende, men det overlever man. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så klart er det kvalitet. WD er den beste i verden, bare litt støyende, men det overlever man. Og hvis man ikke vil ha støy, kjøper man Seagate Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så klart er det kvalitet. WD er den beste i verden, bare litt støyende, men det overlever man. Og hvis man ikke vil ha støy, kjøper man Seagate Helt rett. Har seagate selv, og sier bare et ord: konge 8) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så klart er det kvalitet. WD er den beste i verden, bare litt støyende, men det overlever man. Og hvis man ikke vil ha støy, kjøper man Seagate Helt rett. Har seagate selv, og sier bare et ord: konge 8) Jeg har begge deler. WD i jobb-PC'n og Seagate i hjemme-PC'n. Åhhhh... det er en drøm å slå på hjemmePC'n etter å ha fått tinitus av jobb-PC'n... (ok, kanskje jeg overdriver litt, men det er i hvertfall hærlig å komme hjem til en stillegående PC. Skal aldri kjøpe en støyende disk igjen. Stillheten og litt lavere ytelse er absolutt verd prisforskjellen.) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Helt rett. Har seagate selv, og sier bare et ord: konge 8) Jeg har også Seagate, men det hjelper ikke så mye siden jeg har WD også Får se om jeg ikke setter WD'en i Xboxen og kjøper meg en til Seagate Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har hørt av sikre kilder at det er 10desibels forskjell på disse to diskene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg finner ikke mic'en min, men jeg skulle ha tatt opp forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå