mjo101 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, har en 08 mod keeway xray som motoren har løsnet fra rammen på. Hva har jeg av garantier fra butikk (RIDE) ? Har vet mye tull med sykkelen, kan jeg kreve ny sykkel eller penger tilbake ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ny sykkel såklart. Sånn som dette går vel under reklamasjon? Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ny sykkel såklart.Sånn som dette går vel under reklamasjon? Jeg håper no det. syntes det er veldig rart at motoren skal bare løsne sånn helt uten videre ? Får ta en telefon ned til butikken å høre.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jepp, er vel en garantisak, MEN når du kjøper helt nytt, så får du vel beskjed (pluss at det står i manualen) at du må passe på at alle skrune sitter som de skal, og etterstramme en gang eller to før det er gått 50 mil. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Sykkelen har gått 6000 nå. Strammet når den var helt ny.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Keeway er jalla jalla da.. Skulle kjøpt en Brukt 06 Yamaha DT50 istedenfor Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Keeway er jalla jalla da.. Skulle kjøpt en Brukt 06 Yamaha DT50 istedenfor Det er jalla ja... så på yamahaen når jeg kjøpte den, men satt så utrolig mye bedre på keewayen, å jeg kjører rundt 70 km på en dag så har lyst til å sitte godt.. men må si jeg angrer på kjøpet.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Keeway er jalla jalla da.. Skulle kjøpt en Brukt 06 Yamaha DT50 istedenfor Det er jalla ja... så på yamahaen når jeg kjøpte den, men satt så utrolig mye bedre på keewayen, å jeg kjører rundt 70 km på en dag så har lyst til å sitte godt.. men må si jeg angrer på kjøpet.. Et råd: Selg Keeway'n mens den enda kan være verdt noen kroner.. Men må først få fikset problemet med motoren da. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Åssen har den løsna forresten? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan se for meg at det er muttere som har løsnet fra gjengen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå