trrunde Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 HAr nettop kjøpt ekstra minne til serveren, så nå har jeg 6.5GB totalt, har sjekka hva serveren skal støtte og den tar 8GB. Men det virker som begge de to øverste minne modulene er defekt. Har nå testet alle minne modulene og de virker alle sammen hvis jeg smeller dem i en av de to nederste slotene. Men ikke i noen av de øverste. Har prøvd å oppdatere bios uten at det hjalp. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Pass på at alle er REG/ECC. Pass på at alle er like i forhold til Single/Dual Rank. Napp ut mye RAM og forsøk å f.eks kun benytte de to øverste. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) alle er samme type, skal være kompatible med serveren, brukte norek sin minnehjelper for å finne dem. skal se hva som skjer dersom jeg fjerner fra de to nederste. Edit: link til minne http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=336712 Endret 28. oktober 2008 av trrunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå