bjoer-l2 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 I november i fjor handlet jeg en Ibuddie4 hos www.pcmax.no. For en måneds tid tilbake ville ikke maskinen starte og jeg leverte maskinen inn dagen etter dette. De byttet ut prosessor og sjekket ting og tang men ingenting hjalp. Etter noen dager ringte jeg de og de hadde skrudd fra hverandre maskinen og satt den sammen igjen og da hadde den startet. Men når jeg fikk den med hjem funket den ikke. Jeg leverte den da tilbake snarest og de lovte ny maskin. Jeg skulle ringe og høre 4-5 dager etter. Jeg ringte hver dag (de fikk og telefonnummeret mitt så de kunne ringe meg når de visste noe men de har aldri så mye som ringt meg en eneste gang), måtte ofte ringe flere ganger for å få svar og ingen maskin var kommet. Dette fortsatte til forrige fredag, da hadde det gått 4 uker siden jeg leverte maskinen. Jeg ble da lovt at om jeg ikke fikk maskinen på mandag skulle jeg få pengene tilbake. Så i dag møtte jeg opp og ingen maskin var kommet. Det hadde vært noe kluss med noen ”papirer”. Ettersom vi da hadde en avtale om at jeg skulle få pengene igjen regnet jeg med at det var greit, men det var ikke slik. Jeg kunne komme igjen i morgen så hadde de kanskje fått maskinen da. Makan til kundeservice har jeg ikke opplevd. Jeg har handlet en del hos Pcmax så jeg vil ikke si at jeg er noen dårlig kunde akkurat. Kundebehandling er tydeligvis et ukjent ord hos de. Man kjøper en maskin, har den i 3-4 måneder og så har butikken den i 1 måned. Jeg er drit lei. -- Bjørn Larsen Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 dette var kjedelig da. i fjor sommer sendte jeg de en mail hvor jeg lurte på noe angående et hovedkort jeg hadde tenkt å bestille. jeg har ikke fått svar enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå