kasamo2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har egentelig ikke så veldig mye peiling akkurat på headset. Jeg har lyst på noe som dunker skikkelig! Vil helst holde meg rundt 400-800kr men kan strekker meg litt over vis det er nødvendig. Håper på så mange svar som mulig;D EDIT: Jeg spiller cs også å skal få ny pc etterhvert. Så dere vet det gjør ikke noe om det går an og spille med det også! Men vis det står imellom veldig bra gamer med lite trøkk og bass, og en ikke så bra gamer med mye trøkk, vil jeg heller ha en med mere trøkk! Endret 29. oktober 2008 av kasamo2 Lenke til kommentar
Ty Cobb Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 AKG K518 DJ, i den prisklassen tror jeg de hevder seg godt, god bass og trykk. 459,- på cdon.com Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 AKG K518 DJ, i den prisklassen tror jeg de hevder seg godt, god bass og trykk. 459,- på cdon.com Kk, skal se på de:D Tar gjerne imot flere forslag! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvem er best av AKG K518 DJ og AKG K530 ??? ??? ??? ??? ??? Fordi k530 får jeg ca 30-40% rabatt på Hvem er best`? håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå