Krisbam Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Heisann. Dette er mitt første seriøse kamerakjøp, og det jeg leter etter er et kamera som egner seg godt til å ta nærbilder av mindre gjenstander, si for eksempel et skarpt nærbilde av en nøkkelring (og litt større, så klart). Dette vil hovedsaklig foregå inne, men jeg blir vel uansett nødt til å få satt opp noe form for lys-oppsett for å få tilstrekkelig med lys. Av pris kan jeg gå opp til et par tusen, men jo billigere jeg kan gå innen kriteriene jo bedre. Størrelse på kameraet har lite å si, flere innstillinger og lite støy er alltid et pluss. Takk Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her har du noen å velge mellom.. https://prisguiden.no/vis_kategori.php?ca...ering=min_price Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Canon PowerShot S5 IS har en nærgrense på 0 cm, altså du kan legge ting på linsen og ta bildet av det. Har også x12 zoom (36-432mm) er vel snedig ved macro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå