Simkin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) hvis jeg kjøper en N95 8GB med telenor abb, kan jeg bruke mitt nåværende sim kort med telenor kontantkort i telefonen? er den låst til telenor abbonoment, eller simkort? Endret 28. oktober 2008 av Simkin Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Da er den låst til Telenor. Det vil si at den kan benyttes med alle SIM-kort og abonnement/kontantkort fra Telenor/djuice Endret 28. oktober 2008 av So|o Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 ok, dette er 100% sikkert? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja. Operatørlås betyr at telefonen er låst til ein operatør. Kjøper du telefon med operatørlås (til Telenor) kan du bruke kva som helst slags simkort i telefonen, så lenge det er eit Telenor-kort. Kjøper du telefon saman med fakturabasert abonnement får du imidlertid bindingstid på abonnementet i 12 månader. Då får du operatørlåskoden vederlagsfritt frå kundesørvis, sjølv om det ikkje har gått 12 månader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå