|dole| Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei.. jeg bare lurte på om det var noen som var interessert i å kjøpe en defekt 17" skjerm. Jeg tror det er en Shamrock skjerm..ledninger kan følge med om dette ønskes.. send meg en mail om du ønsker og se bilde.. Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 hva er det så som deffekt med den da? hvordan døde den? kommer det lyder, striper på skjerm etc. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 vet ikke helt hvordan det skjedde...når jeg plugger den i skjermkortet kommer det ikke noe bilde..vil da tro at dette skyldes at den ikke får kontakt med kortet, har prøvd litt forskjellige kort også.. men den får strøm..så den grønna lampa blinker bare..men elllers når den fungere er det en velgid grei skjerm med bra bilde på.. Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 høres ut som det er noe som er i signal motoren som gjør at skjermen skal fyre opp fra hvilemodus. Høyspenten. Desverre kan jeg ikke nok til å fikse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå