Gå til innhold

Adobe Premiere Guider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! har nettopp skaffa adobe premiere, og synes det er litt vanskelig å bruke. Noen som har noen URL'er til guider? ( helst på norsk)

Hvis du har "skaffa deg" så betyr altså ikke det at den er kjøpt? Jeg kjøpte programmet og fikk med en tykk (og da snakker vi TYKK) bruksanvisning. Den var allikevel enkel og forstå, og jeg syntes det var lett å lære å bruke programmet ved å følge den. Du behøver ikke lese mye for å forstå det grunnleggende. Veldig bra lagt opp. Så har du kjøpt programmet, bør du prøve å lese bruksanvisningen først.

Lenke til kommentar
Hei! har nettopp skaffa adobe premiere, og synes det er litt vanskelig å bruke. Noen som har noen URL'er til guider? ( helst på norsk)

Hvis du har "skaffa deg" så betyr altså ikke det at den er kjøpt? Jeg kjøpte programmet og fikk med en tykk (og da snakker vi TYKK) bruksanvisning. Den var allikevel enkel og forstå, og jeg syntes det var lett å lære å bruke programmet ved å følge den. Du behøver ikke lese mye for å forstå det grunnleggende. Veldig bra lagt opp. Så har du kjøpt programmet, bør du prøve å lese bruksanvisningen først.

Tror folk flest har andre ting å bruke pengene sine på.. Det er jo nesten 10k rett ut av vinduet hvis man ikke er helmax-proff video bearbeider.

Lenke til kommentar

Tror folk flest har andre ting å bruke pengene sine på.. Det er jo nesten 10k rett ut av vinduet hvis man ikke er helmax-proff video bearbeider.

Det der er det dummeste jeg har hørt.

Ja, mulig man har andre ting å bruke pengene på, men det forsvarer ikke at man gjør ett lovbrudd. Kan jeg liksom rane en butikk for ett proffkamera fordi jeg har lyst på det, men andre ting å bruke pengene på? Det er like "moralsk" det.

De som kopierer programvare ødelegger for oss ærlige. Prisen blir skrudd opp slik at vi ærlige må betale for tapet dere som kopierer programvaren påfører disse selskapene.

Det finnes ikke unnskyldninger for å drive denne typen piratvirksomhet. Hvis du tror at dette er helt greit, så må du revurdere dine holdninger til loven.

BTW... tror ikke det koster 10k. Jeg kjøpte redigeringspakke fra Pinnacle til 7-8K. Den inneholdt analog+digitalkort, egen tilkoblingsboks til å ha på pulten for både digitalt og analogt, kabler, masse tilleggsprogrammer OG fullversjonen av nyeste Adobe Premiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...