TBJ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...=GGCRT&toc=3087 Noen som har testet denne? Erfaringer? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har ikke testet den.. men jeg vil tro den slenger borti føttene osv om du bærer den som en koffert.. Lenke til kommentar
volumone Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tror ikke jeg hadde gått for noe slikt. Bare masse montering av de stroppene og du skal vel ikke bære skjermen din så langt. Eller kanskje du synes skjermen fortjener en luftetur en gang i blant ? Men seriøst... hva skal du med den der? Du blir bare sliten i hånda og må drive å bytte arm. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Skjermen min er tung og jeg sliter hver gang jeg bære den til LAN. Dette må jo være bedre enn å bære den på vanlig måte. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skjermen min er tung og jeg sliter hver gang jeg bære den til LAN.Dette må jo være bedre enn å bære den på vanlig måte. Ren logikk sier at det er bedre å bære noe tungt med to armer enn en. Bærer du med to fordeler du vekt og får mindre skader enn med en. Finn heller en som tilbyr en ryggsekk løsning. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Har man en tung koffert med håndtak, ville jeg nok valgt å løfte den i håndtaket istedet for å ta tak rundt den med begge armene og løfte den. Rykksekk løsning... ikke dumt. Noen som har sett det til salgs noe steder? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Etter å ha brukt denne bæresaken i noen mnd. nå, kan jeg absolutt anbefale den. 8) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 poenget med den der er vel at man skal bære skjermen i en hånd? det er nok for slitsomt for en svekling som meg og mange andre nerder :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 poenget med den der er vel at man skal bære skjermen i en hånd?det er nok for slitsomt for en svekling som meg og mange andre nerder :wink: Han har brukt den i noen månder... så nå er han topptrenet i den ene armen.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 poenget med den der er vel at man skal bære skjermen i en hånd?det er nok for slitsomt for en svekling som meg og mange andre nerder :wink: Han har brukt den i noen månder... så nå er han topptrenet i den ene armen.. wooho, kanskje han har veske til toweret i den andre handa? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 wow! Så tung er da ikke skjermen at ingen klarer å bære den 10-15 meter på en hånd med håndtak. Jeg strevde værre da jeg løftet den med 2 armer. Skjermen er såpass stor at det var ubehagelig. Og ja, .... det stemmer det at jeg også har håndtak på kabinettet mitt. Skulle bare mangle. Blir rimlig lei av å løfte den etter å ha vært på snart 25 LAN partys. :-? Og i tillegg har jeg bærehåndtak på harddisk kassa mi: (se bilde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå