Gå til innhold

Yrkesrettet attføring, hva nå?

Anbefalte innlegg

Hei.

Siden september 2007 har jeg vært sykemeldt pga psykiske problemer. Endelig er jeg nå ferdig med behandling og skal ut i yrkesrettet attføring og praksisplass. Søking etter praksisplass er i gang, selv om jeg ikke har noen god følelse angående et eventuelt napp.

Selv om det er IT jeg vil jobbe med, har tanken om endring av bransje slått meg, selv om jeg ikke aner hva det skulle være. Skole er uaktuelt, da jeg er skolelei selv 5 år etter at jeg ble ferdig med skole og derfor har null motivasjon.

Jeg kunne jo kanskje stikke innom et vikarbyrå å få noe der, men den båten har jeg vært i før uten at jeg kan si jeg har fått noe tilbake.

Det det koker ned til er om det er noen som kanskje har vært i samme situasjon som meg, eller som har tips, råd osv.

Hvis bare ting var enkelt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro meg, det er mange der ute som har måtte svelge noen kameler for å komme opp og frem fra en fastlåst situasjon. Det er ikke noe unikt med det du opplever.

Når jeg leser at du ikke har motivasjon til skole og ikke tror på vikarbyrå tenker jeg at du ikke har tenkt igjennom hva du ønsker å gjøre godt nok. Både ekstra år på skole og vikarbyrå er bare midlertidige steg på veien til det du egentlig har lyst å jobbe med.

Hvordan var regelen igjen? Målet helliger middelet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...