Gå til innhold

photoshop CS4 installeringsproblem

Anbefalte innlegg

Hei, lasta ned PS CS4 fra skolens server i dag og skulle installere det, da kommer det opp en feilmelding om at jeg allerede har en betaversjon eller annen versjon av CS4 installert, det hadde jeg, men jeg la den i papirkurven og sletta den, jeg har og sletta alt annet av PS filer på maskina, restarta flere ganger, men likevel kommer feilen opp..

noen som har peil på hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ligger muligens en uninstall-pakke i Programmer->Verktøy->Adobe Installers.. Men hvis du allerede har fjernet app-filene til Photoshop uten noen uninstaller vil du nok slite med å få den til å funke.. Programmer som installeres via en installer burde fjernes enten ved å kjøre installeren på nytt, eller ved å bruke egne uninstaller-programmer som følger med, da denne typen programmer legger inn filer i mapper spredt fint utover i systemet. Det er nok mest sannsynlig grunnen til at du ikke få installert ny versjon nå, selv om du ikke har programmet i Appsfolderen din.

En løsning er kanskje å reinstallere forrige versjon du hadde, og avinstallere denne versjonen ordentlig før du prøver å installere ny versjon :)

Lenke til kommentar

Ok, var nok litt kjapp

jeg digger mac sånn sett at det er stilfullt, kjapt og alt det der...hadde det var på Windows kunne nok flere hjulpet deg. Men mitt råd er nok å prøve å reinnstallere, innstallere med administrator innstillinger (om det finnes noe slikt på mac :p), kjøre setup filen i en slags "sikkerhetsmodus"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...