collector Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, lasta ned PS CS4 fra skolens server i dag og skulle installere det, da kommer det opp en feilmelding om at jeg allerede har en betaversjon eller annen versjon av CS4 installert, det hadde jeg, men jeg la den i papirkurven og sletta den, jeg har og sletta alt annet av PS filer på maskina, restarta flere ganger, men likevel kommer feilen opp.. noen som har peil på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 And that's why I don't like a Mac. Ikke mange som kan hjelpe det her når 94 % av brukerne er PC Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Antagentligvis kommer CS4 med en instalasjonspakke/uinstallasjon? Prøv å instalere en ny beta, å se om det er uninstall der? Bare et forslag.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det ligger muligens en uninstall-pakke i Programmer->Verktøy->Adobe Installers.. Men hvis du allerede har fjernet app-filene til Photoshop uten noen uninstaller vil du nok slite med å få den til å funke.. Programmer som installeres via en installer burde fjernes enten ved å kjøre installeren på nytt, eller ved å bruke egne uninstaller-programmer som følger med, da denne typen programmer legger inn filer i mapper spredt fint utover i systemet. Det er nok mest sannsynlig grunnen til at du ikke få installert ny versjon nå, selv om du ikke har programmet i Appsfolderen din. En løsning er kanskje å reinstallere forrige versjon du hadde, og avinstallere denne versjonen ordentlig før du prøver å installere ny versjon Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 And that's why I don't like a Mac. Ikke mange som kan hjelpe deg her når 94 % av brukerne er PC Forumet på Mac1.no er nok bedre for Mac-brukere enn dette forumet ja. Til trådstarter: Det ligger antagelig ei valgfil eller flere fra beta-intallasjonen som CS4-installereren oppdager. Sjekk i Brukere -> "din bruker" -> Bibliotek -> Preferences. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ok, var nok litt kjapp jeg digger mac sånn sett at det er stilfullt, kjapt og alt det der...hadde det var på Windows kunne nok flere hjulpet deg. Men mitt råd er nok å prøve å reinnstallere, innstallere med administrator innstillinger (om det finnes noe slikt på mac ), kjøre setup filen i en slags "sikkerhetsmodus" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg har ryddet ot og krangling i tråden. behave. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg har ryddet ot og krangling i tråden. behave. Takker... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Snu deg rundt tre ganger og klapp hendene til "Never gonna give you up". Jeg vet ikke om det vil fungerer i OSX, men det fungerer på humøret. Det er mitt forslag. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) jeg har slettet i tråden igjen. ferie vanker til den som sklir tilbake til gamle synder med drittslenging. husk forumets regler §1 og §2. edit: dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 31. oktober 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå