Gå til innhold

Ikke mulig å få kjøpt separat lader?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg snart vært nettet rundt. men klarer ikke å oppdrive en lader til kameraet mitt. Selges ikke dette separat?

Ringte Panasonic, fikk beskjed om å dra til forhandleren jeg kjøpte kameraet, og få det bestilt der. Jeg reiser dit, og de ber meg ringe Panasonic og få det bestilt hos de.

 

Er litt irritert nå, er et splitter nytt kamera. Laderen ligger i Thailand, så ny må jeg ha!

 

 

Hva gjør jeg, hvor får jeg bestilt dette da?

 

Bruker alle digitalkameraer samme type lader, eller får man kjøpt en slags universal-lader?

 

Kameraet er av typen Panasonic Lumix FX35

Endret av FuNsTyLe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som Panasonic sier... dette skal du kunne bestille hos de du kjøpte kameraet fra. Panasonic har ikke anledning til å selge til sluttkunder... det har vel noe med at de er distributør og ikke en forhandler.

 

Jeg jobbet i en fotobutikk for kun kort tid siden, og vi hadde normalt på lager ladere til forskjellige merker kamera (til og med til merker vi normalt ikke førte) samt universalladere som tok de fleste batterityper. Hadde vi ikke noe som passet et spesifikt batteri, bestilte vi det veldig gjerne for kunden. Kan imidlertid anbefale Hähnel Ultima Powerstation for Panasonic. Vi solgte bøttevis av disse, og fikk så godt som aldri klager på den. Bare pass på at du får en av de nye utgavene slik at den støtter nyere batterier (står bakpå esken hvilke batterier den støtter).

 

Hvis butikken du kjøpte kameraet hos ikke ønsker å bestille inn en lader til deg, så anbefaler jeg deg å finne et helt nytt sted å handle neste gang samt opplyse oss på forumet om hvor de bedriver denne dårlige kundebehandlingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...