Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, er en jente på 17 år. Oppdaget i dag at jeg hadde en form for kuler i brystene. Det er ikke vondt eller ubehagelig. Har ikke hatt noe sånt for. Kan det være brystkreft? Hilsen redd. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det kan ikke vi si, dra til legen for undersøkelse. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Okei, har en misstanke om at jeg er gravid, kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan jo være melkekjertler, men det kommer jo an på hvor lenge du har vært gravid. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 HVor lenge er man gravid før melkekjertler kommer da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Nei de vokser kontinuerlig, men etter 13-14 uker burde du merke det hvertfall, ikke at jeg er noen ekspert. Dra til legen du, så finner du ut alt. Edit: Etter 13-14 uker burde du vite at du er gravid uansett . Endret 28. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har hatt det der, og jeg er gutt Hadde det vel i 5-7 måneder før det forsvant. Litt ekkelt men helt ufarlig. Kuler i brystvortene sant? Min far er lege og sa noe sånt som at det har noe med at hormonnivået er spesielt høyt. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Okei, har en misstanke om at jeg er gravid, kan det ha noe med det å gjøre? Det var interessant helt du skrev om graviditetsmistanke. Ta en graviditetstest, så kan vi diskutere videre Vaio Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, men det har vel egentlig ikke så mye med saken å gjøre. For hvis jeg er gravid er det isåfall bare 3 uker på vei. Da har det vel ikke noe å si? Uansett, er bekymret! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Da kan du ta kontakt med fastlegen og ber om en sjekk. Slike problemer krever fysisk og radiologiske undersøkelser. Vaio Endret 28. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sånne kuler i brystene har vært borti før (ikke av medisinske årsaker...), uten at det var noe unormalt(så vidt jeg vet). Er det ikke herligt med konkrete svar? Jeg inbiller meg at det er ganske så normalt uavhengig av om du er gravid eller ei. Men ta en graviditetssjekk (sånn urinstix sak om det har gått et par uker siden du evt. ble gravid). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå