Ottesen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Ja, jeg vet om "Eheim mod" Satt i sammen vannkjølinga mi igår, men pumpa bråker som bare det. Har prøvd "Eheim mod", men hjelper ikke noe. Håpet det skulle være mer stille med vannkjøling, men cpu vifta på 100% bråket mye mindre. Skal ikke være sånn ? Hadde jeg hatt denne i et akvarium så hadde fiskene daua av lydbølgene :!: :!: Mvh Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Nå inatt ble plutselig vannpumpa stille... Tok sin tid... Endret 8. desember 2008 av Ottesen Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Var nok det at det var luft i pumpen. Tar som regel en stund før all luft kommer ut. Endret 8. desember 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Greit det tar litt tid, men over 1 1/2 mnd da man Hihi Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Steike.. Det var lang tid.. Kan ha vært noe på feks imprell blarne som har slått mot noe som nå har kommet av. Noe plastik rester fra produksjon eller noe sånt? (vill gjetting fra min side) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bygde en pc til en kamerat med bla den pumpa. Det var en ulidelig ulåt i pumpa fra dag en. Jeg trodde det var luft jeg også, men etter flere dagers forsøk, sendte jeg den inn til Microplex. Fikk den i retur med beskjed om at de ikke registrerte noe ulyd Det var meget svak kundebehandling fra Microplex sin side. Jeg vet at disse pumpene går meget stille, da jeg hadde en maken selv. Jeg gjorde eheim modden på pumpa uten resultat. Det endte med at han bestilte ei Laing pumpe, som var lydløs i forhold. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, jeg vuderte lenge å bytte. Sover ved pc'n og aldri skrur den av så er greit at den er litt rolig. Men men, bråker litt innimellom ennå, men utrolig mye roligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå