Man|Drake Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har en slags rar "datalagg" f.eks hvis jeg holder inne en tast til en bokstav, f.eks a går den bortover aaaaaaaaaa. så stopper den plutselig i 0.5 sec ca. og fortsetter videre, så stopper den litt igjen, og fortsetter videre, hva kan dette skyldes? Jeg har ikke overklokket noe annet enn skjermkortet. har prøvd default settings på skjermkort, men ingenting hjelper. svar mottas med glede Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 slipper å poste to ganger Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hva med å bytte ut tastaturet.. D er garantert fucka ...kjøp Logitech® Cordless Desktop® Optical ca. 800 kr men d er verdt d! Link her: http://www.logitech.com/index.cfm?page=pro...24&languageid=1 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er driveren eller innstilling i windows tror jeg, det kommer til å ta år før du finner det som fikser problemet Du er herved advart, kontrollpanel er det bae å lete i Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Det som er det pussige er at etter reboot og quitting av programmer som ligger i tray kan jeg joine cs og ikke oppleve laggen, det som irriterer meg er at etterhvert når pc'en blir varm lagger den, etter bruk altså. Det jeg da lurer på, er om det kan ha med tempraturen på skjermkortet å gjøre, ligger på rundt 60C idle , kanskje litt vel høyt Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dersom du har trådløst tastatur, kan jo bytte av batterier hjelpe Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skjerp bruken av overskrift. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg