Mountain Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal nok få meg dette om en liten stund, er så mange spill på en gang for tiden. :-) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Afrika står i flammer, og det er i stor grad din skyld. Les mer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Blir vel kjøp av dette i morgen ja, men det er jo også Fallout på fredag! Uff Endret 28. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 synes heller ikke at de vaktpostene er så irriterende som mange synes, men hadde ønsket at den hadde vært tweeket litt. hadde vært kjekt om de ikke hadde angrepet deg så mye i starten, men gradvis økt sammen med repurtationen. kunne også tatt litt tid for vaktene til å komme tilbake til vaktpostene. og med tanke på hvor korrupt landet er, hvorfor ikke bestikke dem eller noe? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg liker dette 'lille landet Afrika'. Satans stort! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 "Lagre når du vil" Finnes også som DC hos Xbox 360. Gratis Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Meget enig i anmeldelsen. Vaktene fant jeg fort ut hvordan jeg skal unngå, og liker å reise fra en side av kartet til det andre, gjør at oppdragene føles litt mer meningsfylte, og elsker reisen i seg selv. Jeg spiller det på PS3, og må si at jeg liker å ikke ha quicksave, gjør det hele litt mer spennende, du må tenke deg mer om før du gjør noe dumt, samt så gjør du din buddy som redder deg mer meningsfull. En del småfeil, dårlig AI, men ellers elsker jeg spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er egentlig bare quicksave og vaktpostene som hindrer meg i å gi dette full pott.. Men, det er nå bare min mening! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 "Lagre når du vil" Finnes også som DC hos Xbox 360. Gratis Du snakker om da?? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke kommet veldig langt, men ganske så enig med anmeldelsen. Synes heller ikke AI'en er så elendig som enkelte skal ha det til, har tatt del i en hel del heftige skytesekvenser. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) det som irriterer meg, ganske mye, at ALLE biler har en slags SPERRE så de plutselig stopper opp på 60 Miles / 100Km/t WTF?? hvorfor har de gjort dette? Hadde vært så gøy og utfordrende å råkjøre i Afrika EDIT: Men når du har litt nedoverbakke, så går de plutselig litt fortere. Plagsomt Endret 28. oktober 2008 av hproslan Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Afrika står i flammer, og det er i stor grad din skyld. Les mer Ah, heiteste heller. Alt for lett, alt for mange respawns av vakter og patruljer, og generelt alt for masse ensformig repetisjon. Smågøy, men herregud så frustrerende. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Personlig synes jeg ikke dette spillet fortjener mer enn 7/10. Det er et godt spill når man setter seg inn i det, men har for mange feil til at jeg ville gitt det 8/10. Jeg er veldig enig i det du skriver om at verdenen er begrenset. Gang på gang støter jeg på usynlige vegger når jeg prøver å klatre over fjell... Jeg trodde poenget med slike spill var at det ikke skulle være usynlige vegger? Det du sier om lagringspunktene er jeg faktisk helt uenig i. Jeg har spillet på Xbox 360, og elsker det faktum at jeg ikke kan lagre hvor og når jeg vil. Det gjør at jeg bruker mye lenger tid på å planlegge situasjonene, og ikke bare løper inn og dør med en gang. Jeg synes du burde nevnt noe om AI'en, da det har vært en del snakk om den. Personlig synes jeg den er alt for dårlig, og er med på å ødelegge en ellers god opplevelse... Lenke til kommentar
Pawnee Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser at minstekravet er 2.66Ghz Dual-Core... Tror dere det lar seg kjøre helt ok på 2,4Ghz dualcore? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser at minstekravet er 2.66Ghz Dual-Core... Tror dere det lar seg kjøre helt ok på 2,4Ghz dualcore? Jeg har Bærbar, Kunshan fra multicom, med dette her: t9400 aka 2,53 Mhz Og selveste 8800M GTX OC'ed Edition, Alt går på maks DX9 med 2xAA i 1440by900, Så ikke noe stress Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg kjører det veldig bra på en laptop med 2Ghz Intel core2 duo, 3gig ram og 9600gt, så 2,4ghz burde ikke være noe problem ;P Endret 28. oktober 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fantastisk spill dette her, men er en ting jeg har lagt merke til men jeg har spilt. Det er litt langt å reise noen ganger fra der du får oppdraget til dit du skal noe som er litt små irriterende av og til. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I løpet av Far Cry 2 er det to lyder du vil lære deg å hate: Lyden av en bil som starter, og lyden av en motor som ruses i det noen prøver å kjøre deg ned. Åh, jeg er SÅ enig, flate altså. Ellers er det vel et greit spill, når man ikke tenker på at granater ikke eier splash-damage. Selv om folk sitter oppå granaten så dør de ikke. :o Lenke til kommentar
olav-siggen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser veldig bra ut....men er i tvil om jeg skal velge PC eller PS3(som vanlig ) noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg