Belzebob Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nei, selføleglig gjer du ikkje noko dumt om du kjøper det til PS3. Har ikkje noko tru på at funfactor'n vert noko mindre pga. dei forskjellane/manglane som er rapportert. Er rimeleg sikker på at kontrollane fungerer like godt, ellers hadde nok det vore side opp og side ned om det og. Kjøp det til den konsollen du trivst best med. Eg har begge sjølv, men endte opp med PC versjonen. Noko eg angrer litt på. Er meir moro med konsoll for tida. Dog er det eit ekstra spenningsmoment om det starter opp eller krasjer ut til windows under oppstart Ender vel opp med PS3 versjonen og er eg redd. Ellers kjem det frå 19.11 ei oppdatering til X360 som bla gjer at du skal kunne installere heile spelet på hdd'n, og dermed unngår den største støykjelda frå X360. Endret 2. november 2008 av Belzebob Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men mange (som meg) som bare har den 20GB HDD på 360, og må ha Gears of War på harddisken, og HDD er jo egentlig bare på 13GB så det kan jo hende man ikke får plass til det en engang. Og da blir eneste man kan gjøre å kjøpe en 120GB HDD for faen meg 1000 kroner. Men med ps3n kan jeg bare slenge inn hvilken som hlest 500GB eller 250GB HDD og sette i gang støyfritt med spillene. Så det er bra med NXE 19. nov til xbox, men hjelper lite uten å bruke 1000kr ekstra spenn. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Da var spillet prøvd. PS3 versjon, par timer gammelt.. Skulle heller gått for Dead Space. Er fult klar over at jeg kanskje vil like det etter noen ekstra timer, men det frister lite. Vil kalle meg selv "casual gamer" ergo. ikke et spill for meg Endret 3. november 2008 av Skagen #9 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg minner om retningslinjene #9. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kamerat av meg kjøpte det til både PC og PS3 (en til å spille snill med, og en annen versjon for å spille ond, ifølge han selv).. PS3 versjonen var mere stabil, men vanskligere å spille med, mens PC-versjonen var endel mere ustabil men var endel letter å styre, syntes han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er det bare innbilning fra min side, eller er PS3 versjonen tregere til å laste inn V.A.T.S. enkelte ganger? Opplever at det henger seg opp til tider og tar en god del tid før prosentene kommer opp. (Ikke ment som en påstand er Xbox-versjonen er bedre, kun ment som en observasjon). Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 vis jeg ikke likte oblivion men syns wow er bra, hva tror dere jeg syns om fallout 3? Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det ser ut som siste slag ikke er slått i krigen om beste multiplatform, platform. Nå som patchen kommer ut skal man ikke se bort i fra at det faktisk er ps3 versjonen som er best. 360: PS3: 360: PS3: 360: PS3: Legg særlig merke til hvor crispy og detaljert teksturene er på ps3 versjonen i forhold til på 360. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Spesiellt ut i fra de fire nederste er det vel ikke tvil om at ps3en er best.. men det jeg synest er viktigst i spill som fallout er draw-distance.. Vet ikke hvordan forskjellen er der..? Uansett er det såpass likt at alle bør være fornøyde Endret 7. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 nei, multiplattform spill er nå like gode +- 1%, så andre faktorer bør bestemme hvilken av plattformene man skal kjøpe til. Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fenixen: Ja, helt klart. Forskjellene er minimale. Begge spillene har nok sine fordeler på forskjellige områder. En ting er sikkert, det er et knakandes godt spill uansett hvem konsoll man spiller på. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er ingen tvil om at forskjellene er for små til at jeg hadde brydd meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå skal det sies at jeg ikke har spillet enda til noen av konsollene, og noen sier at etter patchen til PS3 så er det blitt bedre? Ikke vet jeg.. Men etter å ha sett klippet på denne siden http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=285507 så synes jeg X360 ser bedre ut. Hva synes dere? Vet ikke om denne artikelen er blitt linka tidligere, isåfall ignore. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har veldig lyst til å kjøpe spillet til min PS3, men er veldig nysgjerrig på kontrollene. Fungerer det godt med tanke på vandring og skyting? Lenke til kommentar
Jedidalen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Etter å ha bevandret ødemarken noen timer nå, kan jeg anbefale alle PS3-eiere å anskaffe seg spillet, og glemme den idiotiske diskusjonen om spillet er best på PS3 eller xbox. Nyt spillet, det er fantastisk! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det var derfor du følte for å dra opp denne gamle tråden? For at vi skal glemme at den eksisterer? Smart du.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Synes ikke det er så jævlig forskjell på X360/PS3. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En ting jeg har merket meg med Fallout 3 (PS3 versjonen i dette tilfelle), er at bildet 'fryser' en gang i blandt. Er ikke mer enn 0.5 - 1 sekund(er), men det skjer ganske så sjeldent. Har ingen problemer med dette, og plager meg ikke, men bare noe jeg har lagt merke til. Det er ikke TVen eller Playstation det er noe galt med. Flere som har merket dette? Varer så kort og skjer så sjeldent at noen vil vel kanskje ikke oppdage det? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare hurtiglagring/hurtigloading gjør at dette spillet er et must for PC Da har du i tillegg muligheten for brukermods som gjør spillet enda bedre enn det det er fra før. Har selv spilt ca 60 timer i 360 utgaven, men har nå totalt konvertert til PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå