kalli Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 FotC eier Hørte om de for en god stund siden da jeg så noen konsertvideoer på youtube, og ble hekta med en gang. På starten (hvertfall i Norge) var de litt undergrunn, men nå har de blitt så pop... Litt dumt egentlig, men men... Gleder meg til sesong 2 hvertfall Rykter om at den kommer ut i januar elns...! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I følge et dusin nettsider å¨nyhetsartikkler på nettet kommer vist neste sesong rundt januar 2009 bare å google litt så finns det nok av svar Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 "Musisk" betyr da vitterlig "som angår musene", ikke "musikalsk". Er det noe jeg ikke ser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fant ein feil under avsnittet Slemme kvinner: Nesten like hjerterå er Coco, kvinnen som dater både Bret og Jemaine, og som er så pen at hun i følge våre rørende låtskrivere «could have been a part time model». Det er Sally du meiner, ikkje Coco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg