kjeLL// Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) jeg har filma det som skjer når det flimrer. greia er at skjermen restarter etter ca 1-3 sec. ingen andre hdmi ting har fått skjermen til å gjøre dette, PC og HD boks fra canal digital. se vedlagt fil. edit: flimringa skjer ca 38sec inn i filmen. MVI_0804.zip Endret 28. oktober 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Prøvd å endre oppløsning? Min skjerm skal støtte 1080i, men det ble noe vanvittig flimring av det. Byttet til 720p og det ble grisesmooth. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 eneste jeg ikke har testa spill i er 576p og 1080p .. har googla nettet for problemet. og det virker som om det er mange som har et veldig likt problem i det minste, men det er relatert til optisk lyd ut. og jeg bruker det ikke. men jeg bruker scart lyd ut for å få lyd til forsterkern min. samme type flimmer som i filmen har blitt oplevd med lyd ut på hdmi også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå