Gå til innhold

Støtter SLi DualView..?

Foe_of_Good

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet om SLi ikke støtter DualView? Hørte noe snakk om det ett eller annet sted, men kan ikke si at jeg har lest noe om det, så jeg blir litt skeptisk til hele greia.

Jeg har et ASUS 9800GTX 512mb kort i maskina nå, og vurderer å kjøpe ett til før det går av markedet. Jeg ser at både Komplett og MPX har sluttet å selge det jeg har, men NetShop har det fremdeles. Så om jeg skal kaste meg på SLi-bølgen tror jeg det må bli temmelig snart. Men jeg gidder ikke om DualView ikke støttes, for jeg er avhengig av to skjermer!

Noen som kan kommentere dette? Thanks :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du aktiverer SLI så får du kun kjørt en skjerm med dagens drivere.

Deaktiverer du SLI i Nvidia control panel så får du brukt flere skjermer, men når du reaktiverer SLI så må du reboote(dette blir annoying etterhver)

I Forceware 180 Big Bang II driverene til nvidia så skal man kunne kjøre flere skjermer med SLI aktivert. Altså i 3D applikasjoner får du brukt 1 skjerm i 2D så får du brukt de du har koblet til.

Driveren er ute i beta version nå.

Lenke til kommentar

Så med den nye driveren så vil bare en skjerm funke om jeg feks spiller eller kjører et 3D program som Vue eller Poser? I så fall er litt av hensikten borte for meg, i alle fall for 3D-programmene sin skyld. Bruker begge skjermer i slike programmer, og i Word med 2 dokumenter oppe på hver sin skjerm. Er enig at det blir irriterende å måtte re-boote for hver gang man feks skal spille :/ Der trenger jeg jo kun en skjerm uansett.

Får heller ha litt is i magen og se hvordan denne nye driveren fungerer. Hovedgrunnen for SLi er jo med tanke på spill, men så kritisk er det ikke. Jeg VIL ha to skjermer, og jeg gidder ikke måtte fikle for hver gang jeg skal gjøre noe annet.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...