nemizz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har du testet å ta ut ram, batteri, strøm og la den stå slik over natta. Det funket for meg når jeg flasha bios i Vista x64, og den faila. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jup, gjort det vet du... Men som sagt virket ingen verdens ting. Når jeg har dvden med driverene i virker det som den startet den så slår maskinen seg av. Så må vel bare vente nå, fikk svar at jeg skulle bare sende inn Hk'et idag så blir sendt imorgen. Så får vi håpe at det gamle hovedkortet tåler det nye skjermkortet eller noe sånt. Enda irritert at asus har et så dårlig program og de ikke gir noen advarsel om at den ikke virker i 64bit. Anyways, tusen takk for alle svarene skal ta å update når jeg får vite mer Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Liten update da Fått svar fra Komplett at de har sendt et nytt hovedkort God service som alltid fra komplett <3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Liten update da Fått svar fra Komplett at de har sendt et nytt hovedkort God service som alltid fra komplett <3 Genialt av komplett Nå vet du iallefall at du skal bruke EZflash neste gang Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Det er jo sånn at programvaren til asus burde virke uansett da litt idiotisk av dem å ta det med vis det er sånn at det bruker å bricke biosen til folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå