TurboHolte Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg fikk smakt pepperoni for et par dage siden Var god men var kald i mitten, syn også det er ALTFOR dyrt Endret 8. november 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kald i midten er vel helt og holdent din egen feil, da. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor mye koster dette og hvor mange stk er det i en pakke? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er 4 boller i en pakke. 40-50 kroner er det vel? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Okei. Synes det er litt i drøyeste laget. Studentlommeboka tillater ikke det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 En sånn liten greie for 10 kr. Nei, det går ikke. Bedre å kjøpe vanlig Grandiosa (10 kr på Spar forrige uke). Får litt mer pizza for pengene. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Syns at disse porsjonspakningene smakte annerledes enn vanlig grandis jeg, hadde bare en merkelig smak. Men det er jo akkurat samme pizzaen.. kanskje butikken som har latt dem tine og så fryst dem igjen? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vanlig grandis ftw! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvis de smaker like jævlig som de ser ut, så står jeg over Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har enda ikke smakt de, og fikk sykt lyst på de før i dag når jeg var på butikken. Damn, hvorfor skal de være så jævla dyre!? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, det lurer jeg også på. De blir sikkert billigere etterhvert. I reklamen ser de sykt gode ut! Nam nam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har ofte sett pakka i frysedisken, men ender alltid opp med å kjøpe Hold-It i stedet for. Den frister liksom ikke noe særlig. Minner litt om dårlige kanelsnurrer. Masse deig og minimalt med fyll. Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Litt mye deig og litt fyll, alt for dyre, men veldig god smak Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 jeg er prinsipielt mot slikt crap. Hvorfor i faen skal man kjøpe disse grandiosaerstatterne når man åpenbart kan ta to grandiosa, steike dem, ta dem med på jobb til lunch eller hva faen som er planen? Disse er laget for å kunne skvise usunn mat inn i lunchen, det er greit lissom. Drit i disse og kjøp deg pizza og steik til lunch! Dropp mellomsteget. Hater det når jeg ser noen vurdere disse i butikken. Kjøp grandis hvis du vil ha det ffs ikke noen liten kopi. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg fikk smakt pepperoni for et par dage siden Var god men var kald i mitten, syn også det er ALTFOR dyrt Mine var stein harde og minus 18 grader da jeg la de på fatet!!! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg fikk smakt pepperoni for et par dage siden Var god men var kald i mitten, syn også det er ALTFOR dyrt Mine var stein harde og minus 18 grader da jeg la de på fatet!!! Etter du hadde stekt dem? Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Pepperoni er bedre enn den med skinkefyll. Syntes den med skinkefyll smakte toalettskålbørste. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 De er vel gjennomstekte? Tror det står på pakka at man kan steke dem eller bare tine dem og spise dem som de er. Folk kjøper jo f.eks. skolebrød for noe tilsvarende "50 kroner for 4 stk" (ikke det at jeg vet prisen, men), og det er bare deig, melis, kokos og vaniljekrem det også. For ikke å snakke om rosinboller, det er jo bare deig med litt rosin oppi. Tipper du sparer mye penger på å lage det selv. Skolebrød koster 20kr for 4stk i butikken her (har aldri kjøpt, men jobber der ) Rosinboller er jo 13kr for 8 overaskende gode boller, syns ikke det er noen dårlig deal. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 13 kroner for boller som jeg ikke synes er gode vs. 50 kroner for pizzasnurrer som smaker godt, klart man går for pizzasnurrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå