Stupedama Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvis du har smakt, hva syns du?Hvis ikke, hvordan forventninger har du? Har ikke smakt, men broren min har og han elsket de! Er det bare jeg som syns de er dyre? Nei! Hadde tenkt til å kjøpe de, så så jeg prisen og jeg lot være. Kjøp vanlig Grandiosa for 10 kr! Evt. rundt 30. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det irriterer meg at de må lage så fancy sanger! Får dem alltid på hjernen, og går rundt å nynner på dem Grandiosa pizza snurrer rundt og rundt, rundt og rundt, rundt og rundt, Grandiosa pizza snurrer rundt og rundt, over hele landet.. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvis du har smakt, hva syns du?Hvis ikke, hvordan forventninger har du? Har ikke smakt, men broren min har og han elsket de! Er det bare jeg som syns de er dyre? Nei! Hadde tenkt til å kjøpe de, så så jeg prisen og jeg lot være. Kjøp vanlig Grandiosa for 10 kr! Evt. rundt 30. 30 passer litt bedre Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Synes de smakte forferdelig. De er full av ekkelt fyll og smaker ikke bra. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har ennå ikke fått smakt på de, men har store forhåpninger! Du har store forhåpninger til et Grandiosaprodukt? lol? Hva har skjedd med verden. Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke sett de i noen butikker enda. Frykter at de kan bli litt tørr? Mye deig og lite fyll tenker jeg. Men liker reklamen, så da må jeg vel nesten teste de. Jepp, syns det var ALT for mye deig i forhold til fyll. Enig i det.. alt for mye fyll og masse deig & i tillegg alt for dyrt -_- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du har smakt, hva syns du?Hvis ikke, hvordan forventninger har du? Har ikke smakt, men broren min har og han elsket de! Er det bare jeg som syns de er dyre? Nei! Hadde tenkt til å kjøpe de, så så jeg prisen og jeg lot være. Kjøp vanlig Grandiosa for 10 kr! Evt. rundt 30. 30 passer litt bedre 10 kr på Spar denne uken. Fryseren er full! Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ser for meg at det er dyrt nå mens de prøver å etablere produktet. Kanskje blir det billigere etter hvert Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Smakte like godt som det jeg bakte aleine med litt oppskrift og litt fantasi som 8-9 åring. De var virkelig ikke gode. Alt for mye deig, for lite ost og fyll, og merkelig smak. Endret 1. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Burde egentlig vært motsatt. De er billige i begynnelsen så mange kjøper og eventuelt finner ut at de elsker snurrene. Så setter de opp prisen litt og litt, men folk fortsetter å kjøpe. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Grandiosa er et hån mot ordet pizza! Hva slags ingredienser inneholder den "snurre" pizzaen? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjøpte Pepperonisnurrene idag for å prøve dem. Syns de smakte litt bedre, prøvde i både micro og komfyr, komfyrvarmet smakte helt klart best. Ellers kan jeg ikke si at jeg ble noe positivt overrasket, ble skuffet. Igjen. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spiste det igår. Noe av det ekleste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så det finnes altså folk som er dumme nok til å kjøpe sånt? Hvorfor ikke bruke 50-lappen på ingredienser så du kan lage 20-30 slike selv som faktisk går an å spise? Bare å hive i fryseren. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så det finnes altså folk som er dumme nok til å kjøpe sånt? Hvorfor ikke bruke 50-lappen på ingredienser så du kan lage 20-30 slike selv som faktisk går an å spise? Bare å hive i fryseren. Interessant, har du en oppskrift å dele med oss? 20-30 stykk for en femtilapp hørtes jo uten tvil bra ut. Nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg synes faktisk de var ganske gode, men for øyeblikket koster det mer enn det smaker. 50 kr. for 4 små snurrer er ikke middag for meg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så det finnes altså folk som er dumme nok til å kjøpe sånt? Hvorfor ikke bruke 50-lappen på ingredienser så du kan lage 20-30 slike selv som faktisk går an å spise? Bare å hive i fryseren. Interessant, har du en oppskrift å dele med oss? 20-30 stykk for en femtilapp hørtes jo uten tvil bra ut. Nesten for godt til å være sant. Mel, litt bakepulver, vann og tomatsaus så har du det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Interessant, har du en oppskrift å dele med oss? 20-30 stykk for en femtilapp hørtes jo uten tvil bra ut. Nesten for godt til å være sant. Det kommer jo såklart an på hvor ivrig man er med fyllet. Men skinke, en boks hermetiske tomater, litt krydder og litt ost er ikke dyrt. 1kg hvetemel koster 5-6,-. Gjær koster 3-4,- Vann er ~gratis. En pakke skinke koster rundt 10,- om man ikke skal ha fancy greier. En boks hermetiske tomater koster 5,-. Ost hel liten ost koster rundt 30,-, men en bruker jo ikke alt, så la oss si 15,- der hvis man klarer å moderere seg. Krydder er ~gratis. Da ender man opp på like under 50-lappen. For å lage deig er det bare å blande litt olje og salt, mel, vann og en smule gjær til du får en fin, fast klump. Endret 3. november 2008 av Goophy Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 En av grunnene til at snurrene koster litt er vel at de allerede er blitt stekte litt fra før. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 De er vel gjennomstekte? Tror det står på pakka at man kan steke dem eller bare tine dem og spise dem som de er. Folk kjøper jo f.eks. skolebrød for noe tilsvarende "50 kroner for 4 stk" (ikke det at jeg vet prisen, men), og det er bare deig, melis, kokos og vaniljekrem det også. For ikke å snakke om rosinboller, det er jo bare deig med litt rosin oppi. Tipper du sparer mye penger på å lage det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå