ipetter Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tar vanligvis bare bilder av landskap, kjerringa og ungene. Men er for tida hjemme fra jobb og knasker antibiotika i håp om å bli kvitt en lungebetennelse. Mulig det er pillene som har utløst kreativiteten her. Og synes dere bildet er ræv skylder jeg på pillene for det også Pentax K10D m/ Pentax-A 50mm f1.7 1/100 sek, f1.7, ISO 100. Kameramontert blits rettet mot taket + bounce-card. Fyr løs. Jeg har aldri prøvd å knipse noe "tillaget" før, og har nøyaktig 1 dags erfaring med blits også så... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det der ser ut som ingrediensene til et nesten vellykket selvmord Som stilleben blir det litt for still for meg. Det er statisk og konstruert. Jeg synes du burde lagt mer vekt på å gjøre det både estetisk og realistisk samtidig. Det er for mye fokus på utseende for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Også kanskje sette opp slik at vi ikke ser ut av stuevinduet ditt i refleksjonen. Koliderer litt. Men selv om jeg sier meg enig i PM, så synes jeg det var en skikkelig god idé med flott dybde. Lenke til kommentar
ipetter Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Har du sett på f... Jeg har sikkert sett på det bildet 30 ganger ila. dagen, og ikke lagt merke til at refleksjonen er stuevinduet! Faktisk er den samme refleksjonen på alle 3 bildene fra denne serien som ble ok. Man lærer så lenge man lever. Jeg skylder som sagt på pillene, men skal prøve å dra for gardinene neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå