HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hva med forbud mot å skrive som en tulling? Til tider kan det være utrolig vanskelig å lese en post pga. dårlig tegnsetting og håpløs rettskriving. Endret 31. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 "hade", "hadet" og lignende varianter kommer alle fra "Ha det bra". Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Hadde du klart å skrive korrekt norsk, ville det blitt:"Hade(?) da folkens!" Er dette en spøk? Nei, derfor jeg sa (?) etterpå. Er ikke sikker på om det skrives hadet, hade eller ha det bra, som noen nevnte. Det er allerede forbud mot dialekt her. Se posten før deg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eg forstår deg veldig godt. Eg bler ikkje noko veldig sint av det, men eg får problem med å teke personen seriøst. Eksempel: du viss jeg kjøpe 1.6 vor mange server kan jeg spille på isammen? Og det er selvfølgelig det første innlegget. Sinne tek meg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Et tips til de med en smule ordblindhet som ikke er sikker på om det skrives hvis, vis, viss eller hviss, dersom er et ord det er mye vanskeligere å skrive galt. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja... huff så irriterende det er når folk blander ord med lik uttale. Og their, they're og there da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå