inaktiv000 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har mulighet til å skaffe en brukt Epson EMP, Sony VPL-PX 11, Sony VPL-X 600 eller ASK (uspesifisert) rimelig, og lurer på hvilken som er best til hjemmebruk (film). Billedkvalitet og støysvakhet er sikkert viktigst. Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg ville personlig gått etter de med billigst pærer. Er nok prisen på nye pærer vs. kvalitet som gjør at de selges. Batteributikken selger f.eks. Sony VPL-PX 11 pærer til 5000kr... VPL-PX 11 har 1024x768 oppløsning. Tror det er noe av det bedre man finner der nede. Lurer på hvor mange som er interessert i disse... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Var over 12 personer her litt over 5, så nå er sjansen over for de som evt. ville skaffe seg billig projektor Tre overnatta... Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dvs, jeg kan spare meg for en tur til Gløs? Eller er dette skremselspropaganda for å hogge disse selv? Er litt småparanoid Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er nå 53 på lista - tror du meg ikke er det bare å komme ned. Er du heldig får du rasket med deg en defekt VHS-spiller Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hehe, jeg tok deg på ordet og hoppet til køys. Ser ut til at det blir Epson TW980 likevel da. Får bare akseptere ris med aromat enn så lenge Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 53 stk. som ville ha de greiene? Like greit jeg forsov meg da :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå