Gå til innhold

Erfaringer med fotokurs for nybegynnere

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne lære hvordan jeg kan utnytte kameraet mitt best mulig. Har tatt en del bilder og prøvd meg fram på den "kreative halvsirkelen" på modushjulet. Jeg skjønner stort sett kameraets oppbygging og den praktiske bruken av menyer o.l. men har ikke helt taket på blender/lukker innstillingene. Jeg skal på kurset som Oslo Fotoklubb arrangere, men det er ikke nytt kurs før over nyttår.

Ser Japan Photo og Fotovideo har "Nybegynnerkurs" som går over en kveld. Er det noen som har erfaringer fra slike kurs? Vil jeg kunne få noe utbytte av et slikt 3-4 timers kurs eller er det like bra og fylle opp minnekortene mine og teste ut selv i påvente av kurset til Terje Skåre (Oslo Fotoklubb)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt kurs med OKK/Terje Skåre når jeg kjøpte en D70. Godt utbytte av det, og lærte meg det grunnleggende.

Jeg har lest mye bra om dette kurset og har satt meg på venteliste til neste kurs :thumbup: "Problemet" er at det er maaange måneder ;) til det starter så jeg lukter litt på et dagskurs for å komme i gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...