Gå til innhold

LE37R86BD vs. LE37A456 vs. 37AV500PG - hvilken?

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha ny TV nå og lurer på hvilken jeg skal velge - det står mellom disse:

Samsung LE37R86BD

Samsung LE37A456

Samsung LE37A437

Toshiba 37AV500PG

Jeg lurer veldig på hva forskjellen mellom Samsung TVene er?

Jeg var i butikken og så på Samsung sin 4 serie, og jeg likte bildet. Men hvorden er Toshibaen og R86 iforhold?

Mvh Sigurd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er student og må selge tven om 1,5 år - så jeg venter med det "beste" til etter jeg er ferdig, om 5 år ;) nå trenger jeg er helt ok 37" for ca. 6000 kr - gjerne under :) noen som vet noe om toshibaen?

Endret av $ig
Lenke til kommentar

ikke så dumme de der, men er litt mer keen på lcd enn plasma, jeg er litt redd for innbrenning...og 42" er for stort - det går akkurat med 37 ;) den tecoen har en god pris, men teco, hva er det? :)

Endret av $ig
Lenke til kommentar

plasma har minimale problemer med innbrenning... thats a thing of the past... en ny plasma må fort stå i 15timer + før brenning vil forekomme...

teco er et ganske nytt merke i norge, men de ur ufattelig billige og folket på komplett.no har da bra ting å si om den...

er det noe jeg har lært i gjennom årene så er det at man aldri skal undervurdere noe... foruten om i elektronikkbransjen da der grundig er mer eller mindre hatet av forhandlere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...