Chrisss Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei nettopp satt inn en quad q9450 i pc min nå. Men når jeg går på task manager så ser jeg kunn 2! Er det noe instillinger jeg må gjøre el ? Eller må jeg legge inn Vista på nytt ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 last ned all cpu meter til sidebaren din! den kicker ass og kan vise alt fra ram forbruk, aktivitet på inntil 4 kjerner og kan samkjøres med speedfan programmet til å vise temperatur også samme leverandør av all cpu meter har også et system til wireless og kabla internett som også er bra og alt er gratis Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 last ned all cpu meter til sidebaren din! den kicker ass og kan vise alt fra ram forbruk, aktivitet på inntil 4 kjerner og kan samkjøres med speedfan programmet til å vise temperatur også samme leverandør av all cpu meter har også et system til wireless og kabla internett som også er bra og alt er gratis Men står kunn core 1 å core 2 der forsatt hvor er de 2 site henn da ?:O Må jeg stille inn noe el ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå