fairsteffen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det eneste dere trenger gjøre er å skrive opp E-mailen adressen deres under,og fornavn,etternavn, så skal jeg sende dere en kode Dere må være medlemer på callofduty.com! Det er null problem,med en gang dere er det ,er det bare til å fyre løs :yes:Derfor jeg trenger fullt navn er pågrunn av at den siden jeg henter kodene fra kreves dette Endret 28. oktober 2008 av fairsteffen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) lol Endret 23. august 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
fairsteffen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) gi beskjed hvis du har motatt koden?å husk du må være medlem på callofduty.com ellers funker det ikke. Endret 28. oktober 2008 av fairsteffen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ja er medlem der, og har prøvt selv der mangen ganger but nooooooooooooooooooooo... Lenke til kommentar
fairsteffen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 oki brow,sjekk ut denne!!! jeg lover deg det funker,men kan ta litt tid,fra noen timer til en dag Lenke til kommentar
fairsteffen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 hva er gamertagen din?spiller betaen nå sjekk selv!!!!!gjorde dette istad å fikk betaen med en gang!!!kaller meg XxTheFearlezZxX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå