Kagee Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Denne linken hos lifehacker stopper meg brått i min gjennomgang av Google Reader i dag: http://lifehacker.com/5069737/crossover-ma...free-today-only For de som vil gå rett til CodeWeavers http://down.codeweavers.com/ Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da var jeg lagt til! Smetter inn denne så fort Intrepid er på plass Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg er jævlig spent på hvor mange som har lastet ned/skaffet seg nøkkel. Håper Codeweavers deler informasjon om dette. EDIT: selv har jeg ikke noe bruk for Crossover. Er faktisk overrasket selv. Endret 28. oktober 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 har aldri hatt bruk for det, men laster nå ned bare for å ha - i tilfelle Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 du vet hva men sier: kjekt å ha, du for helt sikkert brukt for den en vakker dag Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så nå slipper man altså å reinstallere hver 30. dag? Føles deilig å si at jeg faktisk ikke har bruk for Crossover, men fint for de som har behov. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bestilte meg en serial jeg også Har aldri hatt bruk for det jeg heller, men kommer nok til å teste det når jeg får tid.. Om ikke annet så bare for å se hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bra dette. Er veldig overasket egentlig. Sikkert mange som laster det ned ja, lurer på hvor mange. Takk for at du delte denne nyheten med oss. Lastet ned og registrert meg. Ikke at jeg trenger den nå, men greit og ha når maskinen er tilbake fra reparasjon. Sitter og bruker windows nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå