OlaOlablakken Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) www.cheapcallsarehardtoresist.no Kanskje den "danske" versjonen de ringer fra ? Endret 29. oktober 2008 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 cheapcallsarehardtoresist.no vet ikke om dette virker i utlandet da, menmen Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 det er internasjonal terrorisme!! tilkall fbi!! fbi ble feil, interpol blir riktig Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) www.cheapcallsarehardtoresist.no Kanskje den "danske" versjonen de ringer fra ? Kan ikke ringe med egen stemme. Doh! Men hjævla morro! Doh! Det hørtes ut som en norsking som tok telefonen der.... Hørte ikke navnet skikkelig. John inge børhold? Neei. Noe som lignet... Endret 29. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvilkent os har du på mobilen din? mulighet for svartlisting av numre (eller deler av dette)? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du har S60 så kan du innstalere et program som kan sperre numre du vil, dette finnes også mest sansynligvis til Windows Mobile. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Kunne ikke begrense bestemte nummere, men kunne stenge av innkommende anrop fra utlandet. Kanskje jeg gjør dette i noen uker så de går lei. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kunne ikke begrense bestemte nummere, men kunne stenge av innkommende anrop fra utlandet. Kanskje jeg gjør dette i noen uker så de går lei. Hva slags OS har du på mobilen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kunne ikke begrense bestemte nummere, men kunne stenge av innkommende anrop fra utlandet. Kanskje jeg gjør dette i noen uker så de går lei. Hva slags OS har du på mobilen? Veit ikke. Jeg har SE. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hvilken SE? har du QID på telefonen kan du feks ta en titt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå