Programvare Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå er jeg lei av dette tullet! Det er noen danske folk som ringer meg nesten hver eneste dag til alle døgnets tider. Det har holdt på i flere måneder nå, og jeg orker ikke lenger. Jeg tar noen ganger telefonen for å prøve å snakke med de, men de bare babler og sier "HALLO" på dansk, og så legger de på etter ca. 10 sekunder. De ringer fra nesten samme nummer hver gang, men de to siste sifrene varierer hver gang. De siste jeg har notert ned er +4545998174, 32 og 72. Jeg har ikke klart å finne noen av numrene i danske telefonkataloger, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er derfor jeg spør her. Hvordan skal jeg få disse apekattene til å slutte å spamringe meg? Kan jeg gå til politiet? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De apene må være intelligente.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan det være noe lignende som dette? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1137375.ece Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jøss, Jeg har ikke hørt fra danske før, bare den samme svenske damen hver gang...Anyways, du får dra en pondus neste gang da Endret 28. oktober 2008 av Addan Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 gjør som meg, når det ringte svarte jeg: BODØ POLITIKAMMER, HVA KAN JEG HJELPE MED! Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 gjør som meg, når det ringte svarte jeg: BODØ POLITIKAMMER, HVA KAN JEG HJELPE MED! HAHA!!! Men si heller Oslo, danskene har sikkert ikke hørt om Bodø, selv om de har verdens beste fotballag! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke den funksjonen på mobilen sånn at du kan blokkere nummeret? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Mulig det, men jeg er interessert i å finne ut hvem det er og. I tillegg ringer de fra forskjellige nummer hele tiden, så blir vanskelig å blokke. Endret 28. oktober 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Eventuelt ringe til en dansk opplysning og høre om de har noe mer informasjon om nummerene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Mobiloperatøren din kan sperre for anrop fra utlandet. Mulig de kan gå på bestemte land også. Har du googlet ditt eget nummer forresten? Kan jo ha havnet på et eller annet forum eller noe sånt. Endret 28. oktober 2008 av PT Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så posten din i Ctrl+V, og svarer her: Har du sjekket om ditt eget nummer ligger på nettet åpent for gale dansker? Har du sjekket om mobilen din har muligheter for sperring av inngående anrop fra utland? Kan være operatøren din har det, men ofte anbefaler de bare bytte av nummer. Selv blir jeg oppringt av 00233245024575 til stadighet. Og fyren i den andre enden sier "no wrong number, I want to be your friend!" Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller bare rape i røret og legge på med en latter. Gjør det hele mye enklere Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 bare be dem suge fetta til mor si hjelper hver gang Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 bare be dem suge fetta til mor si hjelper hver gang Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 bare be dem suge fetta til mor si hjelper hver gang Det tror jeg ikke noe på. bare prøv Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 bare be dem suge fetta til mor si hjelper hver gang Det tror jeg ikke noe på. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 bare be dem suge fetta til mor si hjelper hver gang Det tror jeg ikke noe på. Hvorfor ikke? Jeg ville ikke sluttet å ringe hvis han sa det. Jeg ville nok ha kjørt igang en samtale. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det ville jeg også tror jeg. Tyder jo på at vedkommende har humor da. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ring å plag dem!.. gjør det samme tilbake! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå ligger jo nummeret ut her. Burde vel gå fint å få dem til å gi faen om alle forumbrukerne ringte dem opp etter tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå