bellasole Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Plutselig i går så slo tlf min seg av uten grunn og når jeg skrudde den på så var det bare hvit skjerm, mens den ytterste skjermen fungerer fint. Hva er galt og er det dyrt å evt fikse? Takker for svar Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Er umulig og si, for at noen skal vite hva det koster og reparere den må de først finne ut hva som er feil, og hva som må gjøres for at den skal virke igjen. Og da må den sende/leveres til et verksted for sjekk. Dette koster penger dersom det er over 2 år siden du kjøpe den, eller at det er fukt, slag eller klem skader som er skyld i problemet. Når er den kjøpt? edit: leif Endret 28. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
bellasole Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Er umulig og si, for at noen skal vite hva det koster og reparere den må de først finne ut hva som er feil, og hva som må gjøres for at den skal virke igjen. Og da må den sende/leveres til et verksted for sjekk. Dette koster penger dersom det er over 2 år siden du kjøpe den, eller at det er fukt, slag eller klem skader som er skyld i problemet. Når er den kjøpt? edit: leif Tlf ble kjøpt brukt gjennom finn.no for bare et par mnd siden, hvor lenge de har hatt den vet jeg ikke. Det er ikke noe fukt, klem eller slag skade her.. tlf ble brukt helt vanlig hele helgen da det plutselig etter å ha spilt en del spill på den slo seg av og var hvit når den ble slått på igjen. Ytterskjermen fungerer fint og viser at jeg skal trykke pin kode eller at jeg lader den. Virker som det er blitt noe feil på pikslene eller det er i alle fall innerste skjermen det er blitt noe galt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Du har med andre ord ikke noen garanti på den? Om du har kjøpt den brukt kan du egentlig ikke vite om den er fuktskadet uten en grundig service sjekk. En fuktskade kan først gjøre "skade" flere månder etter at den har vært utsatt for fukt, noen ganger også bare periodisk. Jeg hadde henvendt meg til selger edit: nå sier jeg ikke at den må være fukskadet kan være noe så enkelt som at den trenger en update av programvare Endret 29. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå