ASCIWhite Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg vil bare advare dere om disse mappene fra DataWrite. De går ikke igjen når du har fyllt dem opp og prøver du forsiktig og lukke dem ryker glidelåsen så det synger... De kostet dog ikke mer en 199,- pr stk men penger er penger! Skal permene ta 532 dvd`r så skal den det! Datawrite har alltid vært ok qually men ikke disse tydeligvis... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 OMG! Ikke med cover regner jeg sterkt med? Har du penger og blåse bort så har du penger og blåse bort. Blås de bort til meg eller kirken... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Fikk 50% avslag fra Multicom så jeg fikk halve kjøpesummen tilbake. Bedre en ingenting, men begge mappene må i bosset Ikke cover på Dvdene nei bare mange av dem. Endret 29. oktober 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Gutt! Det er det ikke forskjell på tykkelsen på DVD og vanlige CD'r? Også angående duallayer? En halv millimeter her og en halv millimeter der kan bli centimeter. 532 CD-plater kontra DVD-Plater får jo da 2,66 cm forskjell... Skal skjekke det opp. Wiki har ikke målene... http://www.dvdforum.org/faq-tech.htm They [DVD discs] look like Compact Discs. What's the big deal? DVD discs are the same diameter (120mm) and thickness (1.2mm) as a Compact Disc, but that is where the similarities end. Regner med at de har en fast størrelse på 1,2mm da... Er ikke sikker.... De skrev så lite... Endret 29. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå