Konkulf Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har et spørmsål, har sett mange steder, men klarer ikke å finne noen butikker som man kan kjøpe spill fra USA til Norge uten at man må betale Moms eller tolle varen. Som jeg sier over, leter etter en butikk som jeg kan få Littlebigplanet FØR den norske release daten! KAN IKKE VENTE MER! Hvis noen har en Beta key eller noe til overs Så plz, kan jeg få den! Har sett på littlebigplanet sin utvikling siden ideen kom opp, har vært forbløffet! Beste spiller jeg NOEN gang har sett til Noen Maskin!!! Plz ber dere på mine knær! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Moms har ikke noe med butikken å gjøre. Det du ber om er en butikk som merker feil verdi på varen. vgp.ca har jo gjort det, men har blitt tatt i tollen en del i det siste, og da kommer jo tollbehandling i tillegg. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Moms har ikke noe med butikken å gjøre. Det du ber om er en butikk som merker feil verdi på varen. vgp.ca har jo gjort det, men har blitt tatt i tollen en del i det siste, og da kommer jo tollbehandling i tillegg. har jo et poeng, men er et noen Butikker som selger LBP under 200KR (dumt Spørsmål, men kan prøve.)? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ikke som jeg vet om. Billigste jeg fant pre-release var deal.no som tok 299, var der jeg bestilte fra. Tror du må belage deg på å enten vente på release eller betale for deg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Beklager, men det var da fælt så gjerrig du var da. Eg har og ventet på dette spillet siden de viste det første gangen, og da eg fant det, kostet det 649. Og det betalte eg mer enn gjerne. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og betaen er for øvrig over nå, dessverre. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Koster 400 hos elprice, litt billig hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå