PabloEscobar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sitter og er hypp på å knuse en kompis i FIFA på ps3.. Vi går inn på samme lobby, og jeg inviter han, han tar imot.. Men når vi skal velge lag, får kun den som har invitert valgt lag! Slet også med dette på FIFA08, fikk beskjed om å skifte NAT-innstillinger.. Dette er da altså gjort på hans og min, og vi får fremdeles ikke spilt mot hverandre. Jeg får kun spilt når jeg starter et rangert spill selv, og da er det jo random hvem du møter! På forhånd takk ! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ...fikk beskjed om å skifte NAT-innstillinger.. Dette er da altså gjort på hans og min... sleit med det der jeg også. for meg hjalp det å ordne det til slik at jeg fikk NAT type 2. om dere har nat type 1 eller 3, eller failed som i mitt tilfelle, bør dere sjekke portene deres på modemet/routeren Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor skal han sjekke viss han får Nat1 da? Det er jo det "beste" du kan ha Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde faktisk det samme problemet som trådstarter selv med NAT 2. Dette selv om jeg hadde åpnet portene som ble nevnt i manualen. Istedenfor å styre med porter satt jeg heller PS3en i DMZ og siden har det fungert perfekt. Samme problemet hadde jeg også på Fight Night Round 3. Risikoen for noen hacker seg inn på den er mikroskopisk, men hadde derimot aldri satt en PC i DMZ... Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hvorfor skal han sjekke viss han får Nat1 da? Det er jo det "beste" du kan ha det har du nok rett i Endret 28. oktober 2008 av theGunner76 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 og ja, tror ikke det finnes en standard løsning desverre... bare å prøve seg fram mellom de forskjellige, alt etter oppsettet av nettverket... nå virker det for meg selv om jeg hverken har åpnet portene eller aktivert upnp... men nat type 2, det har jeg Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 kan noen fortelle meg hvordan man setter ps3 i dmz Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 du må sette routeren din i dmz for den spesifikke ip adressa til ps3'n. før det må du ordne fast ip adresse til ps3. det finnes endel guider der ute som forklarer hvordan... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Mange guider her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå