saladin waits for alice Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tenkte jeg skulle teste ut cs4, og lurer på hvorfor det laager når jeg drar bilder i photoshop? Kan det ha noe med at jeg har aktivert openGL ting? Etter å ha deaktivert det så var det ikke mer laag, men skjønner ikke helt hva som er poeng med denne funksjonen. Takker Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Den skal vel visstnok gi en myk effekt ved zooming og panorering, men på min maskin førte den også til lagg og forsinkelser i tegningen når jeg flyttet rundt i bildet.. Slo den bare av igjen jeg. Men likte det nye designet på CS4 meget bra! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Den skal vel visstnok gi en myk effekt ved zooming og panorering, men på min maskin førte den også til lagg og forsinkelser i tegningen når jeg flyttet rundt i bildet.. Slo den bare av igjen jeg. Men likte det nye designet på CS4 meget bra! mhm, samma her. Slo det av, var ikke akkurart en funksjon jeg "måtte" ha Er enig, likte designet veldig godt Lenke til kommentar
akle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er cs4 tyngre og kjøre enn cs3? Har en HP Compaq 6715b (fra videregående skole Nord-Trøndelag) AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-56 1.79GHz, 896MB RAM Hvis det sier dere noe!? Kjører cs3 sånn passe bra nå, men må ikke bli noe tyngre. Hvordan tror dere det blir med cs4? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Bortsett fra den tidligere nevnte funksjonen så mener jeg at cs4 ikke krever mer enn cs3, men har ikke satt meg helt inni det ennå. Tror maskinen din skal takle den uten problemer. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Går glatt som ei barnerumpe her, Macbook pro c2d 2,5ghz, 2gb, 512mb. Les kriteriene for bruk av Open GL, det var noen minimumskrav der, blandt annet 128mb på skjermkortet, støtte av diverse shadere og noe vesen.. om jeg ikke husker feil selvsagt.. ellers ser det sabla smooth ut ja;) Edit; Husk at PS raskt sluker 1 gb ram... svupp sier det, så sitter du igjen med ei swap-fil fra hælvette.. Endret 30. oktober 2008 av Leopoldleo Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror nok ikke det som er problemt, mitt skjermkort støtter shader model 4.0 har 256 mb vgram og 3 gig ram. Jeg har også satt på at Photoshop har adgang til opptill 1,6 gig ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå