Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjøleløsningen på det kortet (på bildet), er det det samme som det kommer med i virkeligheten? Synes den så relativ kjip ut Regner med de lakkerer kjølesystemet slik at alt "forblir" Svart/Grønt Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Og jeg som trodde fremtidens teknologi vil være mindre, kjøligere og bedre... Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 nice kort! men jeg ser ikke cpu strøm tilkoblingen? :S den er sikkert under, eller bak den gråe kjøleren.. Du mener vel til viften? hehe.. nei, mente faktisk strøm tilkoblingen til cpuen? som er enten 4-pin eller 8-pin? kan nå hende at det ikke heter "strømtilkoblingen til cpuen", og at det er derfor du misforsto xD Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg trodde også den derre strømtilkoblingen på hovedkortet som får en stor 4-8pins kabel direkte fra PSU og som står i nærheten av CPUen var strømforingen til alle viftene. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 nice kort! men jeg ser ikke cpu strøm tilkoblingen? :S den er sikkert under, eller bak den gråe kjøleren.. Du mener vel til viften? hehe.. nei, mente faktisk strøm tilkoblingen til cpuen? som er enten 4-pin eller 8-pin? kan nå hende at det ikke heter "strømtilkoblingen til cpuen", og at det er derfor du misforsto xD HÆ? CPU'en skal vel ikke ha ekstra strøm? Den suger da det fra sokketen ikke sant? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) HÆ? CPU'en skal vel ikke ha ekstra strøm? Den suger da det fra sokketen ikke sant? stemmer at den suger fra sokkelen ja som er hovedkortet. men hovedkortet må ha strøm for og gi til cpu og det får det fra 4/8pin som ikke vises på bildet, og mulig litt fra 24 pin Endret 29. oktober 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 HÆ? CPU'en skal vel ikke ha ekstra strøm? Den suger da det fra sokketen ikke sant?Hæ? Har du sett noe sted at denne kabelen fra PSU plugges rett i CPU da? Nei den plugges i hovedkortet, som socketen også er tilkoblet. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 HÆ? CPU'en skal vel ikke ha ekstra strøm? Den suger da det fra sokketen ikke sant?Hæ? Har du sett noe sted at denne kabelen fra PSU plugges rett i CPU da? Nei den plugges i hovedkortet, som socketen også er tilkoblet. Ja når er jeg med! Altså ikke "direkte" strøm til CPU, men en kabel som kobles til hovedkortet. Ja den vet jeg om! Men går den 4/8 pins kabelen bare til CPU eller andre deler av hovedkortet. It makes sence når man allerede har en 20/24 man kobler på... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Her så det virkelig ut som det blir trangt for cpukjøler. de fleste store cpukjølerene har lange "ben". den ene siden pleier også ofte å være tynnere enn den andre, så jeg tror ikke det blir de største problemene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå må dere også huske på at kjøleløsningen inne er ferdig, og vil mest sannsynlig endres på kortene som når markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå