heggstad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei igjen der! Hva synes dere om dette bildet? Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg liker det godt. I hodet mitt har jeg en lang liste med ting jeg kan prike på, men siden jeg er så glad i snø og sol tiltaler bildet ditt meg uansett! Det eneste jeg skal si er at snøen ser litt ut som perlesukker. Sikkert et resultat av at du er så nære. Resten får vi skrive av på snøyrhet! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Faktisk så såg snøen slik ut. For ettersom det var den første snøen i år, så har det i dag vært en blanding av sludd, snø og hagl. Og det er nok haglet som ser ut som perlesukker. Så ikke skyld på meg .. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk nesten mer vårfølelse av det bildet her jeg:P Virker som om det liksom er det første gresset om våren som bryter seg gjennom snøen. Stilig bilde;) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Pent bilde av noe stygt (jeg hater snø) Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Takker i alle fall for de hyggelige svarene så langt. Og jeg må tilføye at jeg egentlig ikke er verdens største fan av snø jeg heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå