Gå til innhold

22" eller 24" til HD4870?

magneman

Anbefalte innlegg

Hei, går snart til innkjøp av ny PC. Skjermkortet blir da et ATI HD4870 kort, lurer på hva som er lurt mtp hvor bra kortet er.

Ser at ATI kort gjør det bedre i høyere oppløsning enn NVIDIA, men burde jeg gå til innkjøp av 22" eller 24"?

Hvis valget faller på 24" (som jeg for øyelikket heller litt mot) velger jeg enten LG W2452T-PF 24": LG W2452T-PF

eller Samsung T240: Samsung T240

Hvis valget faller på 24", hvilken av disse burde jeg velge? Har noen sett tester av LG-skjermen?

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville lett ha valgt 24" hvis jeg skulle kjøpt ny skjerm nå. Sannsynligvis fordi jeg har "vokst ut av" 22" (1680x1050) på en måte. I tillegg så begynner jo de nyeste skjermkortene virkelig å vise muskler på høye oppløsninger.

Hvilken av de skjermene du burde velge vet jeg rett og slett ikke, men jeg har alltid likt Samsungs skjermer. ;)

Det var litt tynt med detaljer om T240 i forhold til W2452T. T240 har jo HDMI, som er et stort pluss, det ser det ikke ut som LGs har. Ellers er de nok rimelig like i bruk.

Søk etter tester, det er alltid den beste måten å bli overbevist på.

Lenke til kommentar

Takk, det blir nok en 24" ja. :)

Fant tester på cnet.com, er veldig usikker, det stod ikke noe om hvor bra LG skjermen var i spill, og de sa at T240 var "unimpressive" i spill.

Vil gjerne høre fra noen som har en av disse skjermene. Brae og negative sider ved skjermene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...