Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei Jeg har hatt kjæresten i ca to uker nå, og vi har hatt sex og kost med hverandre en hel del, problemet mitt er bare at jeg ikke kommer, ikke når vi har oss, ikke når hun suger meg og ikke når hun runker meg, evt. når jeg runker meg selv etter at hun har prøvd en stund.. Har aldri hatt problemer med dette før, og kommer lett hvis jeg driver på alene. Hva kan gjøres for å fikse dette? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er bare noe som skjer, man blir så vant til sitt eget tempo, følelsen, trykket, metoden man gjør det og at man ikke føler noe som helst press siden ingen sitter og "venter" på deg. Dette er noe som forsvinner med tiden, det er nok fordi du er nervøs, blir som å nyse på kommando, det går ikke. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sånn er det med meg og. Må runke selv. For meg er det egentlig ikke noe problem men da vet du at du ikke er alene ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sånn er det med meg og. Må runke selv. For meg er det egentlig ikke noe problem men da vet du at du ikke er alene ihvertfall Hvor lenge har du slitt med dette da? Har enda ikke kommet under samleie, men synes ikke det på noen måte er ubehagelig, men kjenner faktisk ikke så mye, og nei. Hun er ikke særlig løs Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er homofil så kansje vi gjør ting litt annerledes XD Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det er sikkert bare en form for prestasjonsangst. Noen mister ereksjon, noen får ikke ereksjon i det hele tatt, noen kommer ikke, noen kommer for fort. Med mindre det skaper store problemer for deg, at du ikke nyter samleiet, at kjæresten din savner noe, så går det sikkert an å prøve å ta små sessions alene, for deretter å inkludere damen mer og mer Hvis det ikke er noe problem, så wai for you Edit: Meget misvisende leif ^^ Endret 3. november 2008 av mortania Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det er sikkert bare en form for prestasjonsangst. Noen mister ereksjon, min får ikke ereksjon i det hele tatt, noen kommer ikke, noen kommer for fort. Med mindre det skaper store problemer for deg, at du ikke nyter samleiet, at kjæresten din savner noe, så går det sikkert an å prøve å ta små sessions alene, for deretter å inkludere damen mer og mer Hvis det ikke er noe problem, så wai for you Enig med han over her. Dette vil nok gå over når du/dere blir litt tryggere på hverandre. Endret 3. november 2008 av Windkin Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er sikkert bare en form for prestasjonsangst. Noen mister ereksjon, min får ikke ereksjon i det hele tatt, noen kommer ikke, noen kommer for fort. Med mindre det skaper store problemer for deg, at du ikke nyter samleiet, at kjæresten din savner noe, så går det sikkert an å prøve å ta små sessions alene, for deretter å inkludere damen mer og mer Hvis det ikke er noe problem, så wai for you Enig med han over her. Dette vil nok gå over når du/dere blir litt tryggere på hverandre. I beg your pardon! Jeg er vitterlig en jente! Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 This is the internet, where girls are FBI agents etc. you know^^ man vet bare 99,99% aldri 100% på internett : Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 This is the internet, where girls are FBI agents etc. you know^^ man vet bare 99,99% aldri 100% på internett : Eventuelt at vi er veldig sjeldne? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 This is the internet, where girls are FBI agents etc. you know^^ man vet bare 99,99% aldri 100% på internett : Eventuelt at vi er veldig sjeldne? Jeg kan bekrefte at Mortania er en gutt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 This is the internet, where girls are FBI agents etc. you know^^ man vet bare 99,99% aldri 100% på internett : Eventuelt at vi er veldig sjeldne? Jeg kan bekrefte at Mortania er en gutt. Da kan jeg med stolthet si at jeg er sammenn med en HOMO! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) This is the internet, where girls are FBI agents etc. you know^^ man vet bare 99,99% aldri 100% på internett : Eventuelt at vi er veldig sjeldne? Jeg kan bekrefte at Mortania er en gutt. Da kan jeg med stolthet si at jeg er sammenn med en HOMO! Bedre å være homo enn å fake jentestatus på nettet! Endret 3. november 2008 av Zappy Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 This is the internet, where girls are FBI agents etc. you know^^ man vet bare 99,99% aldri 100% på internett : Eventuelt at vi er veldig sjeldne? Jeg kan bekrefte at Mortania er en gutt. Da kan jeg med stolthet si at jeg er sammenn med en HOMO! Bedre å være homo enn å fake jentestatus på nettet! NO SEX FOR YOU Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har dere lyset på? Hjalp meg å skru det på en eller annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg